Shaxsiy ish reja

2022-2023 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)

(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
Ko‘rsatkichlar 2022-2023 o‘quv yili uchun 2022-2023 o‘quv yili uchun (Amalda)
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 22.7
1. O‘QITUVCHILIK FAOLIYATI 0-20
1.1. Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (darslarni kuzatish va ochiq mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha): 0-8
1.1.1. Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) 0-2 1. УМУМИЙ ПЕДАГОГИКАДАН Силлабус. Ball: 2
1.1.2. Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Очик дарс буйича. Ball: 2
2. Maxsus fanlarni o'qitish metodikasi. Ball: 0
1.1.3. Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Очик дарс . Ball: 2
2. XIY asrda pedagogik fikrlar rivoji. Ball: 0
3. Бинар дарс М.Миркосимова. Ball: 0
4. Umumiy Pedagogika va psixologiya. Ball: 0
1.1.4. Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati 0-2 1. zamonaviy taqdimotdan foydalanish. Ball: 0
2. Такдимот М.Мирқосимова. Ball: 2
3. Махсус фанларни укитиш методикаси замонавий тақдимот М.Мирқосимова. Ball: 0
4. Maxsus fanlarni o'qitish metodikasi. Ball: 0
5. Maxsus fanlarni o'qitish metodikasi. Ball: 0
6. Maxsus fanlarni o'qitish metodikasi. Ball: 0
1.2. O‘qitish sifati darajasi (talabalar bilan o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari bo‘yicha) 0-5
1.2.1 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-5 1. Суров натижаси. Ball: 4.7
1.3. Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, har xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) 0-7
1.3.1. Xalqaro fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.2. Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.4. Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (sertifikat yoki diplom, faxriy yorliqlar, konferensiya to‘plamidagi tezis asosida) 0-3
2. METODIK ISHLAR 0-20
2.1 Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari 0-15
2.1.1 Yakka mualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) 0-15
2.1.2 Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) 0-12
2.1.3 Hammualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 8 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) 0-8 1. Umumiy Pedagogika va psixologiya. Ball: 3
2.1.4. Hammualliflikdagi o‘quv qo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 6 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) 0-6
2.2. O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish 0-3
2.2.1 O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya ta’lim platformalari (hemis.iiau.uz, estudy.iiau.uz, lms.iiau.uz)ni talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (tegishli platforma bo‘yicha) 0-2 1. Умумий педагогика ва психология фани доирасида. Ball: 2
2.2.2 Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) 0-3
2.3 O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi 0-2
2.3.1 Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-2 1. Тестлар тўплами. Ball: 0
2. Назорат саволлари, тестлар, топшириқлар тўплами. Ball: 1
2.3.2 Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) 0-2 1. ПЕДАГОГИКАДАН КЕЙСЛАР 22-23 ЙЙ. Ball: 2
2. УМУМИЙ ПЕДАГОГИКАДАН ТЕСТ ТОПШИРИКЛАРИ. Ball: 0
3. Umumiy pedagogika (kechki ta'lim,1-kurs) fanidan "Tarbiya jarayoninig mazmun mohiyati". Ball: 0
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 10
3. Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, Akademiya miqyosida tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) 0-2 1. Sobirova Sojida. Ball: 0.5
2. Кониституция тадбир. Ball: 0.5
3. Талабаларни маънавиятини юксалтириш. Ball: 0.5
4. Sport seksiyalarida qatnashish, ijodiy va fan to‘garaklar tashkil etish 0-2
5. Madaniy-ma'rifiy tadbirlarini tashkil etish (muzey,kino-teatr va diqqatga sazovor joylarga talabalar tashrifini uyushtirish) (har 5 ta tashrif uchun 1 ball) 0-1 1. Shahidlar hiyoboni va muzeyiga tashrif. Ball: 1
6. Akademiyaning ikki TTJsida trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish (har 5 tasi uchun 2 ball) 0-2 1. Shoira,olima va jamoat arbobi Diloram Karimova bilan uchrashuv. Ball: 1
2. Тил байрами. Ball: 0.5
7. Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va oliy ta’limdan tashqari ishlar (Akademiyaga biriktirilgan mahalla fuqarolari yig‘ini va maktablarda ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar tashkil etib qatnashish; volontyorlik; ijtimoiy-ma’naviy muhitni 0-4
8. Talabalarda mutolaa madaniyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilishga qaratilgan tanlov hamda davra suhbati o‘tkazish 0-2 1. “Хотира ва қадрлаш куни”га . Ball: 2
9. Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish 0-2 1. Umarova Iroda DSP 1-kurs kechki ta'lim. Ball: 1
10. Akademiya, fakultet va kafedra darajasidagi ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarda talabalarning ijodiy chiqishlari, ko‘rgazmalarda faol ishtirokiga rahbarlik qilish 0-2 1. Навоийхонлик кечаси Миркосимова. Ball: 0.5
2. Талабалар учун онлай семинар. Ball: 0.5
11. Ijtimoiy himoyaga muxtoj talabalar, “og‘ir toifa”ga moyil yoshlar va yakka yolg‘iz (yoki yoshi ulug‘) qariyalar holidan xabar olish 0-1 1. Mahallaga tashrif. Ball: 2
12. Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlar (“Zakovat”, “Munoazara”, “Talabalar teatr studiyalari”, “Ma’rifat maydoni”, “Islohotlar bilimdoni”, “Yil talabasi” va boshq.)ga tayyorlash 0-2
13. OAVda muhim sanalar, ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar, milliy qadriyatlar va tarbiyaga oid chiqishlari, maqolalar chiqarish (yoki “Ziyo maskani” gazetasi materiallarini tayyorlash) (har biri uchun 1 ball) 0-1
14. 4 kurs yoki kechki, yoki sirtqi bo‘lim talabalariga murabbiylik qilish (ma’naviy-ma’rifiy sohaga oid vazifa va tadbirlar ko‘rsatkichlari bo‘yicha) 0-10
ILMIY FAOLIYATI 35 20
15. Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish 0-5
15.1 Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda (Scopus/WoS) ma’ruza bilan ishtiroki (sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida) 0-4 1. Халкаро конференция тезис. Ball: 1
15.2 Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) 0-2 1. Ijtimoiy muhit va ta'lim jarayonida xulq-atvorni shakllantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari. Ball: 0
2. Тилшунослик буйича Республика конференцияси. Ball: 1
3. Таълим ва тарбия жараёнида ўқув тренингларини ташкил этиш механизмлари. Ball: 0
4. БАДИИЙ АСАРДАН ЗАВҚЛАНИШ – ЭСТЕТИК ТАМОЙИЛ СИФАТИДА . Ball: 0
15.3 Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish (buyruq asosida) 0-3 1. TDPU IA tahrir hay'ati a'zosi. Ball: 0
2. Ijtimoiy muhit va ta'lim jarayonida xulq-atvorni shakllantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari. Ball: 0
3. Тахрих кенгаш аъзоси . Ball: 2
16. Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish 0-15
16.1 Monografiya mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) 0-5
16.2 Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish(o‘quv yili mobaynida) 0-5 1. ХОРИЖДА МОНОГРАФИЯ ЧОП ЭТИШ. Ball: 2
2. Artistic Pedagogu. Ball: 2
16.3 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) 0-8 1. THE IMPORTANCE OF DETERMINATION IN SOCIAL ADAPTABILITY OF STUDENTS . Ball: 2
16.4 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi: h-index 5 va undan yuqori bo‘lsa (10), h-index 4(8), h-index 3 (6), h-index 2 (4),h-index 1 (2) 0-10
16.5 So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-1 1. ИКТИБОС МИРКОСИМОВА. Ball: 2
16.6 Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5dan kam bo‘lmagan jurnal 0-1 1. PEDAGOGICAL MECHANISMS FOR THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF A CULTURE OF READING IN STUDENTS . Ball: 0
2. THE IMPORTANCE OF DETERMINATION IN SOCIAL ADAPTABILITY OF STUDENTS . Ball: 2
3. Таълим ва тарбия жараёнида ўқув тренингларини ташкил этиш механизмлари. Ball: 0
16.7 OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) 0-2 1. NamDU IA BADIIY PEDAGOGIKA – YOSHLARDA KITOBXONLIK MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH OMILI SIFATID. Ball: 0
2. Ўқувчиларда саноген фикрлашни шакллантиришнинг педагогик-психологик хусусиятлари. Ball: 0
3. БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИДА ИЖТИМОИЙ КЎНИКМАЛАРНИ ШАКЛЛАНТИРИШ . Ball: 0
4. Таълим ва тарбия жараёнида ўқув тренингларини ташкил этиш механизмлари. Ball: 1
5. Moturidiya ta’limotida ta’lim-tarbiya masalalari talqini . Ball: 0
6. BADIIY PEDAGOGIKA – YOSHLARDA KITOBXONLIK MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH OMILI SIFATIDA. Ball: 0
7. Ўқувчиларда саноген фикрлашни шакллантиришнинг педагогик-психологик хусусиятлари. Ball: 0
16.8 Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun (Scopus/WoS) 0-5
17 Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish 0-8
17.1 Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-6
17.2 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-4
17.3 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-3
17.4 Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik (har bir talaba uchun 4 ball) 0-8
17.5 Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 10 mlngacha (2), 10-25 mlngacha (4), 25-50 mlngacha (6) va 50 mln ortiq(8) 0-8
17.6 Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish (har biri uchun 5 ball) (tashkilotchilar soni 1 tadan ko‘p bo‘lsa, maksimal ball 0-5
18. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar 0-3
18.1 Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-2 1. Badiiy asar tahlili. Ball: 2
18.2 Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-1
19. Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish 0-3
19.1 Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi rahbarlik ham hisobga olinadi) 0-1 1. Академия ўқитувчиси Кадирова Мадинабонунинг тадқиқот ишига илмий раҳбарлик. Ball: 1
19.2 Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi kengashlardagi himoyalar ham hisobga olinadi) 0-2 1. Hasanova Dilbarning dissertatsiya ishiga ilmiy rahbarlik. Ball: 2
19.3 Ilmiy tadqiqotchilarning dissertatsiyalarini o‘qib chiqish va taqriz berish (har biri uchun 1 ball, jami 3 ballgacha) 0-1
20. Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish (o‘quv yilida, kamida kafedra muhokamasi asosida) 0-3
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 5 5
21. Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) 0-3 1. Ислом тафаккури. Ball: 1
2. БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚУВЧИЛАРИДА ИЖТИМОИЙ КЎНИКМАЛАРНИ ШАКЛЛАНТИРИШ . Ball: 0
21.1 Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim res 0-2
21.2 O‘zXIA akademik litseyida o‘rindoshlik asosida dars berishi 0-1
22. Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish 0-2 1. ТАЪЛИМ ВА ТАРБИЯ ЖАРАЁНИДА ЎҚУВ ТРЕНИНГЛАРИНИ ТАШКИЛ ЭТИШ МЕХАНИЗМЛАРИ. Ball: 1
2. BADIIY PEDAGOGIKA – YOSHLARDA KITOBXONLIK MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH OMILI SIFATID. Ball: 1
23. Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) 0-1
SHAXSIY FAZILATLARI 10 5
24.1 Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) 0-3 1. Илмий унвон ва даража Миркосимова. Ball: 3
24.2 Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori 0-2
24.3 Fan nomzodi yoki PhD 0-1
25. Malaka oshirish kursidan o‘tish 0-2
25.1 Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) 0-2 1. Малака ошириш сертификати. Ball: 2
26. Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish 0-3
26.1 Xorijiy tilni egallaganligi (respublikadagi vakolatli tashkilotlar tomonidan berilgan sertifikat asosida) 0-3
26.2 Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi 0-3
27. Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-5
27.1 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-5
27.2 Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish 0-2
27.3 Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) 0-3
Jami 110 62.7
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 22.7
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 10
ILMIY FAOLIYATI 35 20
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 5 5
SHAXSIY FAZILATLARI 10 5