| № |
Ko‘rsatkichlar |
2023-2024 o‘quv yili uchun |
2023-2024 o‘quv yili uchun (Amalda) |
| O‘QUV-METODIK FAOLIYAT |
40 |
31.8 |
| 1.3.3. |
Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash |
0-3 |
|
| TARBIYAVIY FAOLIYATI |
20 |
23 |
| ILMIY FAOLIYATI |
35 |
20.5 |
| 16.3 |
“Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) |
0-8 |
1. Impact of cloud technology implementation in the educational process to optimize teaching and learning and improve the quality of education. Ball: 2.5
|
| OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI |
5 |
4 |
| SHAXSIY FAZILATLARI |
10 |
7 |
|
Jami |
110 |
86.3 |
|
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT |
40 |
31.8 |
|
TARBIYAVIY FAOLIYATI |
20 |
23 |
|
ILMIY FAOLIYATI |
35 |
20.5 |
|
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI |
5 |
4 |
|
SHAXSIY FAZILATLARI |
10 |
7 |