Shaxsiy ish reja

2023-2024 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)

(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
Ko‘rsatkichlar 2023-2024 o‘quv yili uchun 2023-2024 o‘quv yili uchun (Amalda)
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 0
1 O‘qituvchilik faoliyati 0-20
1.1. Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (OCHIQ YOKI BOSHQA TURDAGI MASHG‘ULOTLAR NATIJALARI BO‘YICHA): 0-8
1.1.1. Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) 0-2
1.1.2. Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2
1.1.3. Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2
1.1.4. Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati 0-2
1.2. O‘qitish sifati darajasi (2-ILOVADAGI SO‘ROVNOMA ASOSIDA TALABALARDAN SO‘RAB CHIQISH NATIJALARI BO‘YICHA) 0-5
1.2.1 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-5
1.2.2 71-85 % 0-4
1.2.3 56-70 % 0-3
1.2.4 39- 55 % 0-2
1.2.5 39 % dan kam ijobiy fikrlar 0-0
1.3. Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, xar xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (ILTIMOS. SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) 0-7
1.3.1 Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.2 Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-2
1.3.3 Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (SERTIFIKAT YOKI DIPLOM, FAXRIY YORLIQLAR ASOSIDA) 0-7
2. Metodik ishlar 0-20
2.1 Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari 0-10
2.1.1 Yakka mualliflikdagi darslik uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) 0-7
2.1.2 Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) 0-4
2.1.3 Hammualliflikdagi darslik yoki o‘quv qo‘llanma uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) har biri uchun 3 baldan, maksimal baldan oshmagan holda 3-10
2.2. O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish 0-7
2.2.1 O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya masofaviy ta’lim portalini talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (ESTUDY.IIAU.UZ VA HEMIS.IIAU.UZ DA ELEKTRON KURSLARINGIZNI TO‘LDIRGANLIGINGI TO‘LDIRILGANLIGI BO‘YICA SKRINSHOT SO'RALGAN) 0-2
2.2.2 Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) 0-5
2.3 O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi 0-3
2.3.1 Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-1
2.3.2 Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) 0-2
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 0
3. Talabalar bilan tarbiyaviy ish bo‘yicha tadbirlarda faol ishtirok etish: ma’naviy-ma’rifiy ishlar, ijodiy ko‘rgazmalar 0-1 1. INNO WEEK. Ball: 0
4. Sport seksiyalari, ijodiy va fan to‘garaklari tashkil etish 0-2 1. UzEkspoMarkaz. Ball: 0
2. Free Guide. Ball: 0
5. Muzeylar, diqqatga sazovor joylarga tashriflarni uyushtirish 0-1 1. I.Karimov muzeyiga tashrif. Ball: 0
2. Amaliy san'at muzeyi. Ball: 0
6. Trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish 0-1 1. O'zbekiston-2030 strategiyasini Yashlar va biznes qo'llab-quvvatlash yilida amalga oshirishga oid davlat dasturi loyihasi davra suhbati. Ball: 0
7. Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlarga tayyorlash 0-2 1. 4th IEOx WinterChallenge (4чи Халқаро иқтисодий танловга) ЖИХИМ-2 курс талабаларни танловга тайёрлаш. Ball: 0
8. Talabalarning mutolaa ma’naviyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilish 0-2
9. Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish 0-1 1. Teatrga tashrif. Ball: 0
10. Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, akademiya miqyosida va TTJda tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) 0-2
11. Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va OTMdan tashqari ishlar ( O‘zXIAda yuklatilgan jamoatchilik ishlari, OAV dagi chiqishlar, volontyorlik, ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirishga qaratilgan targ‘ibot-tashviqot ishlar yoki 0-8 1. Ёшларни қўллаб-қувватлаш – келажакка ғамхўрликнинг юксак намунаси. Ball: 0
ILMIY FAOLIYATI 30 0
12. Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish 0-3
12.1 Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida 0-1 1. Туризм 4.0 туризм индустриясида рақамли технологияларни ривожлантиришнинг замонавий тенденциялари. Ball: 0
2. Иқтисодий ўзгаришлра шароитида Ўзбекистонда зиёрта туризмини ривожлантиришга инновацион ёндашувлар. Ball: 0
3. UNWTO, Samarkand xalqaro konferenciya. Ball: 0
12.2 Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) 0-1 1. Ислом молиясининг замонавий тенденциялари: рақамли трансформация ва молиявий технологияларнинг таъсири. Ball: 0
12.3 Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish 0-2 1. Konferensiya tashkiliy qo'mitasi. Ball: 0
13. Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish 0-10
13.1 Monografiya mavjudligi (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-3
13.2 Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-5
13.3 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-5 1. Utilizing Big Data Analysis for the Fusion Examination of Labor Market Evolution within the Gig Economy. Ball: 0
2. Investigating the Impact of Artificial Intelligence on Digital Marketing Tactics Strategies Using Neutrosophic Set (Scopus Q1). Ball: 0
3. Fusion-Based Econometric Analysis: Assessing Investment Project Efficacy and Business Decision Making. Ball: 0
13.4 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-5 1. WoS H-index. Ball: 0
2. Scopus H-index. Ball: 0
13.5 So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-2 1. Google scholarda h-index. Ball: 0
13.6 Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5 dan kam bo‘lmagan jurnal 0-2 1. The Interplay of Job Satisfaction, Work-Life Balance, and Mental Health in the Era of Social Media. Ball: 0
2. SciVal-Based Assessment of COVID-19 Pandemic Effects on Employee Mental Health. Ball: 0
13.7 OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) 0-1 1. Ziyorat turizmini rivojlantirishda indoneziya tajribasini qo'llash: salohiyat va istiqbollar. Ball: 0
2. O'ZBEKISTONDA ZIYORAT TURIZMINI RIVOJLANTIRISHDA XALQARO TAJRIBADAN FOYDALANISH: MALAYZIYA MISOLIDA. Ball: 0
3. ХАЛҚАРО ТУРИСТИК ХИЗМАТЛАРНИНГ РИВОЖЛАНИШИ ДИНАМИКАСИ ВА ТЕНДЕНЦИЯЛАРИНИНГ ТАҲЛИЛИ. Ball: 0
4. TURIZM SOHASI MILLIY IQTISODIYOTNI RIVOJLANTIRISHNING MUHIM OMILI SIFATIDA. Ball: 0
5. Davlat xizmatida xodimlar faoliyati samadorligini baholash. Ball: 0
13.8 Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun 0-5 1. The Role of Blockchain in Supply Chain Transparency for E-Commerce. Ball: 0
14 Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish 0-7
14.1 Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-4
14.2 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-3
14.3 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-2
14.4 Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik 0-6
14.5 Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 0-6
14.6 Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish 0-3
15. Axborot-kommunikasiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar 0-3
15.1 Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-2
15.2 Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-1
16. Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish 0-3
16.1 Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga) 0-1
16.2 Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga) 0-2
17. Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish 0-3
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 0
18 Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) 0-3
18.1 Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, KHT muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim resurslari yaratis 0-2
18.2 Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarida o‘rindoshlik asosida dars berishi 0-1
19 Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish 0-5
19.1 Xorijiy oliy ta’lim muassasalari, ilmiy-tadqiqot markazlari bilan amaliy hamkorlik o‘rnatish 0-2
19.2 Xorijlik professor-o‘qituvchilarni akademiya ta’lim jarayoniga jalb etishda ishtirok etish 0-2
19.3 Xorijlik fuqarolarni akademiyaga o‘qishga jalb qilishda faol ishtirok etish 0-1
20 Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) 0-2 1. Turizm menejmenti. Ball: 0
SHAXSIY FAZILATLARI 10 0
21 Ilmiy daraja va ilmiy unvon 0-3
21.1 Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) 0-3 1. professorlik. Ball: 0
21.2 Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori 0-2
21.3 Fan nomzodi yoki PhD 0-1
22. Malaka oshirish kursidan o‘tish 0-2
22.1 Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) 0-2 1. Malaka oshirganlik. Ball: 0
23 Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish 0-3
23.1 Xorijiy tilni egallaganligi 0-2
23.2 Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi 0-3 1. CEFR. Ball: 0
24 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-2
24.1 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-1 1. A.Yassaviy Universitetida . Ball: 0
24.2 Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish 0-1
24.3 Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) 0-1 1. The world bank. Ball: 0
Jami 110 0
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 0
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 0
ILMIY FAOLIYATI 30 0
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 0
SHAXSIY FAZILATLARI 10 0