Shaxsiy ish reja

2023-2024 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)

(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
Ko‘rsatkichlar 2023-2024 o‘quv yili uchun 2023-2024 o‘quv yili uchun (Amalda)
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 0
1 O‘qituvchilik faoliyati 0-20
1.1. Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (OCHIQ YOKI BOSHQA TURDAGI MASHG‘ULOTLAR NATIJALARI BO‘YICHA): 0-8
1.1.1. Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) 0-2 1. Buxgalteriya hisobi. Ball: 0
1.1.2. Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Очиқ дарс. Ball: 0
1.1.3. Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Бир камар бир йўл номли бинар дарс. Ball: 0
2. Ислом молия институтларида бухгалтерия хисоби фанидан бинар дарс. Ball: 0
3. Ислом молия институтларида бухгалтерия хисоби фанидан бинар дарс. Ball: 0
1.1.4. Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati 0-2 1. Дарсларда пед технологиялардан фойдаланиш. Ball: 0
1.2. O‘qitish sifati darajasi (2-ILOVADAGI SO‘ROVNOMA ASOSIDA TALABALARDAN SO‘RAB CHIQISH NATIJALARI BO‘YICHA) 0-5
1.2.1 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-5 1. файл юклаш. Ball: 0
1.2.2 71-85 % 0-4
1.2.3 56-70 % 0-3
1.2.4 39- 55 % 0-2
1.2.5 39 % dan kam ijobiy fikrlar 0-0
1.3. Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, xar xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (ILTIMOS. SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) 0-7
1.3.1 Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.2 Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-2
1.3.3 Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (SERTIFIKAT YOKI DIPLOM, FAXRIY YORLIQLAR ASOSIDA) 0-7 1. Илмий раҳбарлигидаги талабанинг халқаро конференцияда иштироки. Ball: 0
2. O'zbekiston Respublikasi Jamoat xavfsizligi universitetida “Zamonaviy ilm-fan va innovatsiyalar yoshlar nigohida” mavzusida ilk marotaba respublika talabalar ilmiy-amaliy anjumani. Ball: 0
3. XORIJIY TAJRIBA VA UNI O‘ZBEKISTONDA QO‘LLASH ISTIQBOLLARI» Respublika ilmiy-amaliy anjumani да Магистр илмий рахбарлигидаги талаба ўз мақоласи билан қатнашди. Ball: 0
4. Йилнинг энг яхши талабаси (МДҲда) танловга магистрни тайёрлаш. Ball: 0
5. Россия халқлар дўстлиги университетида бўлиб ўтган Халқаро илмий мактабда талабаси билан қатнашиш. Ball: 0
6. Innovative management in smart tourism konferensiyasida ilmiy rahbarligidagi talabaning ishtiroki. Ball: 0
7. Туризм қўмитасини танловида илмий раҳбарлигидаги талабанинг ғолиб бўлиши. Ball: 0
8. Sustanable development. Ball: 0
9. 8чи халқаро талабалар симпозиумида иштирок этилди. Ball: 0
2. Metodik ishlar 0-20
2.1 Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari 0-10
2.1.1 Yakka mualliflikdagi darslik uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) 0-7
2.1.2 Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) 0-4
2.1.3 Hammualliflikdagi darslik yoki o‘quv qo‘llanma uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) har biri uchun 3 baldan, maksimal baldan oshmagan holda 3-10 1. Мулкни бошқариш. Ball: 0
2. Мулкни бошыариш ва режалаштириш фанидан дарслик. Ball: 0
2.2. O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish 0-7
2.2.1 O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya masofaviy ta’lim portalini talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (ESTUDY.IIAU.UZ VA HEMIS.IIAU.UZ DA ELEKTRON KURSLARINGIZNI TO‘LDIRGANLIGINGI TO‘LDIRILGANLIGI BO‘YICA SKRINSHOT SO'RALGAN) 0-2 1. LMS masovafiy электрон платформаларига маълумотларнинг киритилганлиги. Ball: 0
2. Hemis электрон платформаларига маълумотларнинг киритилганлиги. Ball: 0
2.2.2 Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) 0-5
2.3 O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi 0-3
2.3.1 Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-1 1. Талабаларни бахолаш. Ball: 0
2.3.2 Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) 0-2 1. kahoot дан фойдаланиш. Ball: 0
2. quiz дан фойдаланиш. Ball: 0
3. quizlize дан фойдаланиш. Ball: 0
4. blooket.com дан фойдаланиш. Ball: 0
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 0
3. Talabalar bilan tarbiyaviy ish bo‘yicha tadbirlarda faol ishtirok etish: ma’naviy-ma’rifiy ishlar, ijodiy ko‘rgazmalar 0-1 1. Оила бўйича давра суҳбати. Ball: 0
4. Sport seksiyalari, ijodiy va fan to‘garaklari tashkil etish 0-2 1. Воллейбол бўйича спорт мусобақаларини ташкил этиш. Ball: 0
2. Иқтисодчи талаба ўғил ва қизлари орасида воллейбол мусобақасини ташкил этиш. Ball: 0
3. Психология кафедраси томонидан ўтказилган Баҳор мактабига ташриф буюрган хорижлик мехмонларга "Гидлар клуби" тўгараги аъзолари билан туристик объектлар бўйича гидлик қилиб берилди. Ball: 0
4. Аёл устозлар ва талаба қизлар орасида спорт мусобақаларини ташкил этиш ва иштирокда фаоллик. Ball: 0
5. Зиёрат объектларини талаба қизлар билан ўрганиш ва уларга ушбу объектлар бўйича тушунтиришлар бериш. Ball: 0
6. Гид қизлар клуби доирасида академия ҳудудига тарихий зиёратгоҳлар бўйича меҳмонларга қизлар билан биргаликда гидлик қилиш. Ball: 0
5. Muzeylar, diqqatga sazovor joylarga tashriflarni uyushtirish 0-1 1. Ислом Каримов номидаги ёдгорлик мажмуасига ташриф . Ball: 0
2. Магистратура мутахассислиги талабалари билан Хазрати Имом масжидига ташриф. Ball: 0
3. Пушкин музейига талабалар билан ташриф. Ball: 0
6. Trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish 0-1 1. Талабаларга хорижда ўқиш имконияти бўйича давра суҳбати. Ball: 0
2. Жихим 2 курс қизлари билан давра суҳбати. Ball: 0
3. ИИМ қизлари билан давра суҳбати. Ball: 0
7. Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlarga tayyorlash 0-2 1. O'zbekiston Respublikasi Jamoat xavfsizligi universitetida “Zamonaviy ilm-fan va innovatsiyalar yoshlar nigohida” mavzusida respublika tanlovida ishtiirokka talabasini tayyorlash. Ball: 0
2. Ўзбекистон бўйлаб саёҳат қил танловда видеороликда илмий рахбарлигидаги талабани тайёрлаш ва ғолиб бўлиши. Ball: 0
3. Россия халқлар дўстлиги университетида бўлиб ўтган Халқаро олимпиадага тайёргарлик кўрилди ва қатнашилди. Ball: 0
8. Talabalarning mutolaa ma’naviyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilish 0-2 1. Китобхонлик ярмаркасида фаол иштирок этиш. Ball: 0
2. Магистрликдаги рахбарликдаги талабаларни конференцияларга тайёрлаш. Ball: 0
3. "Менинг севимли китобим" номли факультет тадбири ташкил этилди ва талаба қизларга китоблар совға қилинди. Ball: 0
4. Талабаларда китобхонликни кенг тарғиб қилиш учун фандан аъло баҳолар олганларга китоблар совға қилинди. Ball: 0
9. Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish 0-1 1. Илмий рахбарликдаги талабанинг мақола чиқариши. Ball: 0
2. Талабани ижодий ишини қўллаб қувватлаш, конференцияда мақола чиқаришга раҳбарлик қилиш. Ball: 0
3. Илмий рахбарлигидаги талабанинг "МДҲдаги энг яхши талаба"лойиҳасида қатнашиш. Ball: 0
4. Талабалар билан москва сафарига боришда раҳбарлик қилиш. Ball: 0
5. Islom moliya muassasalarida moliya hisobini yuritishning o‘ziga xos xususiyatlari va tamoyillari. Ball: 0
10. Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, akademiya miqyosida va TTJda tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) 0-2 1. Талабани бўш вақтида халқаро конференцияга тайёрлаш. Ball: 0
2. Талабалар билан innoweek ҳафталигида қатнашиш. Ball: 0
3. Талабалар билан баҳолаш тизими бўйича суҳбат. Ball: 0
11. Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va OTMdan tashqari ishlar ( O‘zXIAda yuklatilgan jamoatchilik ishlari, OAV dagi chiqishlar, volontyorlik, ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirishga qaratilgan targ‘ibot-tashviqot ishlar yoki 0-8 1. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamsining 2024-yil 25-apreldagi 30/9-19-son topshrig‘iga muvofiq joriy yilning 29-aprel-2-may kunlari “Yangi O‘zbekiston” universitetida Dunyoning nufuzli 100 talik universitetida birinchi o‘rinda turuvchi Massachusets texnologiya institutining yuqori malakali mutaxassislari tomonidan o'tilayotgan mahorat darslarida qatnashildi. Ball: 0
2. Аёлларни жамиятдаги ўрнини ошириш мақсадида Аёлларни туризмдаги ўрнини ошириш бўйича таклифномага биноан конференцияда қатнашиш ва маъруза қилиш. Ball: 0
3. Jamoatchilik ishlarida sihtirok. Ball: 0
4. Буйруқ асосида ота-онасидан етим қолган талаба билан қўшимча ишлаш. Ball: 0
5. Евроосиё комиссиясига ташриф. Ball: 0
6. Малайзия элчихонаси тадбирида қатнашиш. Ball: 0
7. Хотин қизлар жамоатчилик кенгаши аъзоси сифатида хотин қизлар билан ишлаш. Ball: 0
8. Malayziya Xalqaro islom universiteti bilan aloqalarni rivojlantirishda ishtirok etish. Ball: 0
ILMIY FAOLIYATI 30 0
12. Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish 0-3
12.1 Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida 0-1 1. Тошкент вилоятида саноати ривожланишининг ташкилий-иқтисодий механизмининг ўзига хос хусусиятлари. Ball: 0
2. Основные показатели оценки развития промышленных предприятий. Ball: 0
12.2 Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) 0-1 1. Islomda investitsiya va aksiyalar savdosiga doir muhim masalalar. Ball: 0
2. Mamlakatimizda mudoraba sherikchiligini qo‘llasning afzalliklari. Ball: 0
3. Islom moliya muassasalarida moliya hisobini yuritishning o‘ziga xos xususiyatlari va tamoyillari. Ball: 0
12.3 Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish 0-2 1. Ўзбекитонда янги иқтисодий ислоҳотлар шароитида зиёрат туризмини ривожлантириш муаммолар ва истиқболлар. Ball: 0
13. Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish 0-10
13.1 Monografiya mavjudligi (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-3
13.2 Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-5
13.3 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-5 1. Enhancing Housing Finance for Socio-Economic Stability in Uzbekistan. Ball: 0
2. The influence of organizational and economic mechanisms on the regulation of employment of young specialists. Ball: 0
3. Investigating the Impact of Artificial Intelligence on Digital Marketing Tactics Strategies Using Neutrosophic Set. Ball: 0
13.4 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-5 1. The energy efficiency of the national economy assessment in terms of investment in green energy. Ball: 0
13.5 So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-2 1. Google scholar. Ball: 0
13.6 Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5 dan kam bo‘lmagan jurnal 0-2 1. Real-time Analytics in Financial Market Forecasting: A Big Data Approach. Ball: 0
2. Evaluation of the economic efficiency indicator of an enterprise. Ball: 0
13.7 OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) 0-1 1. Murobaha shartnomasining o‘ziga xos xususiyatlari. Ball: 0
2. Молия муассасаларида муробаҳа шартномасини бухгалтерия ҳисобида акс эттиришнинг ўзига хос хусусиятлари. Ball: 0
3. Innovatsion-investitsion loyihalar samaradorligini baholashning nazariyasi va amaliyoti. Ball: 0
4. Islom iqtisodiyotida savdo-sotiq masalasi va uning xususiyatlari. Ball: 0
5. Оценка покозателя экономического эффективности предприятия. Ball: 0
13.8 Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun 0-5 1. QS reytingda 322 o'rindagi Kazan Federal Universityning domlasi xorijlik hammuallif bilan maqola. Ball: 0
14 Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish 0-7
14.1 Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-4
14.2 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-3
14.3 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-2
14.4 Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik 0-6
14.5 Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 0-6
14.6 Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish 0-3 1. 349 щриндаги РУДН билан март ойида навбатдаги алыаро илмий семинар ташкил этилди. Ball: 0
2. Россия халқлар дўстлиги университети билан мунтазам хар ойнинг 3 чи жумасида илмий семинар ташкил этилмокда . Ball: 0
15. Axborot-kommunikasiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar 0-3
15.1 Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-2
15.2 Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-1 1. Ислом иқтисодиёти асослари. Ball: 0
16. Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish 0-3
16.1 Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga) 0-1
16.2 Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga) 0-2
17. Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish 0-3 1. Тижорат банкларида ислом молияси инструментларини жорий этиш методологияси. Ball: 0
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 0
18 Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) 0-3
18.1 Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, KHT muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim resurslari yaratis 0-2 1. Туризм йўналиши бўйича олий таълим муасасаларининг халқаро форумида иштирок этиш. Ball: 0
18.2 Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarida o‘rindoshlik asosida dars berishi 0-1
19 Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish 0-5
19.1 Xorijiy oliy ta’lim muassasalari, ilmiy-tadqiqot markazlari bilan amaliy hamkorlik o‘rnatish 0-2 1. РУДН билан алоқаларни кенгайтириш, онлайн учрашувлар ташкил этиш. Ball: 0
2. Россия халқлар дўстлиги университети билан ҳамкорликни кенгайтириш. Ball: 0
19.2 Xorijlik professor-o‘qituvchilarni akademiya ta’lim jarayoniga jalb etishda ishtirok etish 0-2 1. Жануби-ғарбий Минзу университетининг профессори ГАО Жин "Технология пойгаси: Хитой глобал инновациялар майдонида (Хитойнинг глобал технологик инновациялардаги роли ва бошқа мамлакатлар билан таққослаш)" мавзусида талабаларга бинар дарс ўтилиши ташкиллаштирилди. Ball: 0
19.3 Xorijlik fuqarolarni akademiyaga o‘qishga jalb qilishda faol ishtirok etish 0-1
20 Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) 0-2 1. Мулкни бошқариш дарслиги кутубхонага топширилди. Ball: 0
2. Кутубонага ислом иқтисодиёти асослари бўйича китоб тақдим этиш. Ball: 0
3. Кутубхонага китоб тақдим этиш. Ball: 0
SHAXSIY FAZILATLARI 10 0
21 Ilmiy daraja va ilmiy unvon 0-3
21.1 Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) 0-3
21.2 Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori 0-2 1. Доцентлик. Ball: 0
21.3 Fan nomzodi yoki PhD 0-1
22. Malaka oshirish kursidan o‘tish 0-2
22.1 Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) 0-2 1. Иқтисодиёт. Ball: 0
2. Малака ошириш/Бухгалтерия ҳисоби ва аудит . Ball: 0
23 Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish 0-3
23.1 Xorijiy tilni egallaganligi 0-2 1. Хорижий тилни эгаллаганлиги. Ball: 0
23.2 Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi 0-3 1. Инглиз тили сертиикати. Ball: 0
24 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-2
24.1 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-1 1. Малайзия халқаро ислом университетида стажировка ўташ. Ball: 0
24.2 Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish 0-1 1. РУДЕНга сафар бўйича Магистрларга семинар ташкил этиш. Ball: 0
24.3 Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) 0-1 1. Россия халқлар дўстлигида малака ошириш. Ball: 0
Jami 110 0
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 0
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 0
ILMIY FAOLIYATI 30 0
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 0
SHAXSIY FAZILATLARI 10 0