Shaxsiy ish reja

2023-2024 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)

(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
Ko‘rsatkichlar 2023-2024 o‘quv yili uchun 2023-2024 o‘quv yili uchun (Amalda)
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 0
1 O‘qituvchilik faoliyati 0-20
1.1. Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (OCHIQ YOKI BOSHQA TURDAGI MASHG‘ULOTLAR NATIJALARI BO‘YICHA): 0-8
1.1.1. Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) 0-2 1. Tili o‘rganilayotgan mamlakat adabiyoti (4 kurs uchun ishchi o‘quv dasturi). Ball: 0
2. Sohaga oid arab tili (AXB yo‘nalishi uchun) ishchi o‘quv dasturini ishlab chiqish. Ball: 0
1.1.2. Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Очиқ дарс. 13.03.2024 1-курс Исломшунослик, Мавзу: Бирикма олмошлари . Ball: 0
1.1.3. Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Хазрати Имом мажмуаси. Ball: 0
2. Сайер дарс. Ball: 0
1.1.4. Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati 0-2 1. Матнлар. Ball: 0
2. Tarqatma materiallar tayyorlash. Ball: 0
1.2. O‘qitish sifati darajasi (2-ILOVADAGI SO‘ROVNOMA ASOSIDA TALABALARDAN SO‘RAB CHIQISH NATIJALARI BO‘YICHA) 0-5
1.2.1 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-5 1. Бахо тизими. Ball: 0
1.2.2 71-85 % 0-4
1.2.3 56-70 % 0-3
1.2.4 39- 55 % 0-2
1.2.5 39 % dan kam ijobiy fikrlar 0-0
1.3. Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, xar xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (ILTIMOS. SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) 0-7
1.3.1 Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.2 Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-2
1.3.3 Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (SERTIFIKAT YOKI DIPLOM, FAXRIY YORLIQLAR ASOSIDA) 0-7 1. I darajali diplom Mamatzoda Mubinjon. Ball: 0
2. С1 Сертификати Собирова Фарангиз. Ball: 0
3. Сертификат, CEFR B2 Йулдошев Дониер. Ball: 0
4. Сертификат, ТАНАЛ Рахмонова Дилноза. Ball: 0
5. Сертификат, CEFR B2 Рахмонова Дилноза. Ball: 0
6. Сертификат, CEFR B2 Абдуллаева Мастура. Ball: 0
2. Metodik ishlar 0-20
2.1 Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari 0-10
2.1.1 Yakka mualliflikdagi darslik uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) 0-7
2.1.2 Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) 0-4 1. Тили ўрганилаетган мамлакат адабиёти . Ball: 0
2.1.3 Hammualliflikdagi darslik yoki o‘quv qo‘llanma uchun (GUVOHNOMA YOKI AKADEMIYA KENGASHI QARORIGA ASOSAN) har biri uchun 3 baldan, maksimal baldan oshmagan holda 3-10
2.2. O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish 0-7
2.2.1 O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya masofaviy ta’lim portalini talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (ESTUDY.IIAU.UZ VA HEMIS.IIAU.UZ DA ELEKTRON KURSLARINGIZNI TO‘LDIRGANLIGINGI TO‘LDIRILGANLIGI BO‘YICA SKRINSHOT SO'RALGAN) 0-2 1. Hemis тизимига барча мавзулар ва кушимча дарс маърузалари, презентациялар юкланган. Ball: 0
2. Fayllar va video darslar yuklangan. Ball: 0
2.2.2 Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) 0-5 1. Padlet. Ball: 0
2. Canva . Ball: 0
3. Mind Maple программасида мавзуга оид исмларни жадвали тайерланди. Ball: 0
2.3 O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi 0-3
2.3.1 Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-1 1. Quizziz тизими асосида бахолаш тизими . Ball: 0
2.3.2 Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) 0-2 1. Таркатма материаллар. Ball: 0
2. Quizziz тизимида машгулот утказиш. Ball: 0
3. jeopardylabs.com замонавий дастур асосида талабалар билан машғулот ўтказиш. Ball: 0
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 0
3. Talabalar bilan tarbiyaviy ish bo‘yicha tadbirlarda faol ishtirok etish: ma’naviy-ma’rifiy ishlar, ijodiy ko‘rgazmalar 0-1 1. Араб тили куни байрам тадбири. Ball: 0
4. Sport seksiyalari, ijodiy va fan to‘garaklari tashkil etish 0-2
5. Muzeylar, diqqatga sazovor joylarga tashriflarni uyushtirish 0-1 1. Ғалаба боғига саёҳат . Ball: 0
6. Trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish 0-1
7. Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlarga tayyorlash 0-2
8. Talabalarning mutolaa ma’naviyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilish 0-2
9. Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish 0-1 1. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
2. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
3. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
4. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
5. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
10. Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, akademiya miqyosida va TTJda tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) 0-2 1. “Men sevgan kitob” mavzuida talabalar bilan uchrashuv (TTJ). Ball: 0
2. “Ustoz otadek ulug‘” mavzuida tadbir (TTJ). Ball: 0
11. Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va OTMdan tashqari ishlar ( O‘zXIAda yuklatilgan jamoatchilik ishlari, OAV dagi chiqishlar, volontyorlik, ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirishga qaratilgan targ‘ibot-tashviqot ishlar yoki 0-8 1. Янгийўл тумани, Халқабод МФЙ да, маҳалла фуқаролари билан учрашув. Ball: 0
2. Янгийўл тумани, Нурафшон МФЙ да, маҳалла фуқаролари билан учрашув. Ball: 0
3. ЯШНАБОД ТУМАНИ “ВАТАНПАРВАР” МАҲАЛЛАСИ. Ball: 0
4. "ЖАҲОЛАТГА ҚАРШИ МАЪРИФАТ" ЧИЛОНЗОР ТУМАНИ “БЕШҚЎРҒОН” МАҲАЛЛАСИ. Ball: 0
5. "ЖАҲОЛАТГА ҚАРШИ МАЪРИФАТ" "СУЛТОНИЯ" МФЙ. Ball: 0
6. "ЖАҲОЛАТГА ҚАРШИ МАЪРИФАТ" 08.08 "ГУЛСАНАМ" МФЙ. Ball: 0
7. "ЖАҲОЛАТГА ҚАРШИ МАЪРИФАТ" 08.08 Мирзо Улуғбек тумани МФЙ 2 . Ball: 0
8. "ЖАҲОЛАТГА ҚАРШИ МАЪРИФАТ" 08.08 Мирзо Улуғбек тумани МФЙ. Ball: 0
ILMIY FAOLIYATI 30 0
12. Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish 0-3
12.1 Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida 0-1 1. “САБЪАИ САЙЁР”ДА ТАЛҚИН БИРЛИГИ . Ball: 0
2. Тезис. Ball: 0
12.2 Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) 0-1 1. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
2. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
3. “CHET (ARAB) TILI ZAMONAVIY TA’LIMIDA VOSITA TIL MUAMMOSI VA INNOVATSION YONDASHUV”. Ball: 0
12.3 Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish 0-2
13. Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish 0-10
13.1 Monografiya mavjudligi (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-3
13.2 Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-5
13.3 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (O‘QUV YILI MOBAYNIDA) 0-5
13.4 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-5
13.5 So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-2
13.6 Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5 dan kam bo‘lmagan jurnal 0-2 1. European Journal of Research Development and Sustainability (EJRDS). Ball: 0
2. The Peerian Journal. Ball: 0
3. International Scintific Research Journal. Ball: 0
13.7 OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) 0-1 1. “SAB’AI SAYYOR” DOSTONDAGI ARAB SO‘ZLARINING POETIK TIL SIFATIDAGI O‘RNI. Ball: 0
13.8 Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun 0-5
14 Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish 0-7
14.1 Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-4
14.2 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-3
14.3 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (AKADEMIYA ILMIY LOYIHALARIDA) 0-2
14.4 Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik 0-6
14.5 Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 0-6
14.6 Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish 0-3
15. Axborot-kommunikasiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar 0-3
15.1 Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-2 1. O‘zbekistonda mumtoz va yangi davr navoiyshunoslik tarixi. Ball: 0
15.2 Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-1
16. Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish 0-3
16.1 Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga) 0-1
16.2 Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga) 0-2
17. Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish 0-3
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 0
18 Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) 0-3
18.1 Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, KHT muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim resurslari yaratis 0-2
18.2 Umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarida o‘rindoshlik asosida dars berishi 0-1
19 Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish 0-5
19.1 Xorijiy oliy ta’lim muassasalari, ilmiy-tadqiqot markazlari bilan amaliy hamkorlik o‘rnatish 0-2 1. Ахмад Яссавий Университети. Ball: 0
19.2 Xorijlik professor-o‘qituvchilarni akademiya ta’lim jarayoniga jalb etishda ishtirok etish 0-2
19.3 Xorijlik fuqarolarni akademiyaga o‘qishga jalb qilishda faol ishtirok etish 0-1
20 Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) 0-2
SHAXSIY FAZILATLARI 10 0
21 Ilmiy daraja va ilmiy unvon 0-3
21.1 Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) 0-3
21.2 Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori 0-2
21.3 Fan nomzodi yoki PhD 0-1
22. Malaka oshirish kursidan o‘tish 0-2
22.1 Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) 0-2 1. Малака аттестати. Ball: 0
23 Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish 0-3
23.1 Xorijiy tilni egallaganligi 0-2 1. С1 Сертификати . Ball: 0
23.2 Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi 0-3
24 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-2
24.1 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-1
24.2 Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish 0-1 1. Ахмад Яссавий Университети. Ball: 0
24.3 Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) 0-1 1. Танал Сертификати. Ball: 0
Jami 110 0
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 0
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 0
ILMIY FAOLIYATI 30 0
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 0
SHAXSIY FAZILATLARI 10 0