№ |
Ko‘rsatkichlar |
2024-2025 o‘quv yili uchun |
2024-2025 o‘quv yili uchun (Amalda) |
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT |
40 |
6.6 |
1 |
O‘QITUVCHILIK FAOLIYATI |
0-20 |
|
1.1. |
Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (darslarni kuzatish va ochiq mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha): |
0-8 |
|
1.1.1. |
Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) |
0-2 |
|
1.1.2. |
Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) |
0-2 |
|
1.1.3. |
Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) |
0-2 |
|
1.1.4. |
Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati |
0-2 |
|
1.2. |
O‘qitish sifati darajasi (talabalar bilan o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari bo‘yicha) |
0-5 |
|
1.2.1 |
86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) |
0-5 |
1. Oraliq Nazorat. Ball: 4.6
|
1.3. |
Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, har xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) |
0-7 |
|
1.3.1 |
Xalqaro fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash |
0-5 |
|
1.3.2 |
Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash |
0-5 |
|
1.3.3 |
Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash |
0-3 |
|
1.3.4 |
Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (sertifikat yoki diplom, faxriy yorliqlar, konferensiya to‘plamidagi tezis asosida) |
0-3 |
|
2. |
METODIK ISHLAR |
0-20 |
|
2.1 |
Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari |
0-15 |
|
2.1.1 |
Yakka mualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) |
0-15 |
|
2.1.2 |
Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) |
0-12 |
|
2.1.3 |
Hammualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 8 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) |
0-8 |
|
2.1.4. |
Hammualliflikdagi o‘quv qo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 6 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) |
0-6 |
|
2.2. |
O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish |
0-3 |
|
2.2.1 |
O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya ta’lim platformalari (hemis.iiau.uz, estudy.iiau.uz, lms.iiau.uz)ni talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (tegishli platforma bo‘yicha) |
0-2 |
1. Ресурслар. Ball: 2
|
2.2.2 |
Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) |
0-3 |
|
2.3 |
O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi |
0-2 |
|
2.3.1 |
Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) |
0-2 |
|
2.3.2 |
Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) |
0-2 |
|
TARBIYAVIY FAOLIYATI |
20 |
0 |
3. |
Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, Akademiya miqyosida tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) |
0-2 |
|
4. |
Sport seksiyalarida qatnashish, ijodiy va fan to‘garaklar tashkil etish |
0-2 |
|
5. |
Madaniy-ma'rifiy tadbirlarini tashkil etish (muzey,kino-teatr va diqqatga sazovor joylarga talabalar tashrifini uyushtirish) (har 5 ta tashrif uchun 1 ball) |
0-1 |
|
6. |
Akademiyaning ikki TTJsida trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish (har 5 tasi uchun 2 ball) |
0-2 |
|
7. |
Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va oliy ta’limdan tashqari ishlar (Akademiyaga biriktirilgan mahalla fuqarolari yig‘ini va maktablarda ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar tashkil etib qatnashish; volontyorlik; ijtimoiy-ma’naviy muhitni |
0-4 |
|
8. |
Talabalarda mutolaa madaniyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilishga qaratilgan tanlov hamda davra suhbati o‘tkazish |
0-2 |
|
9. |
Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish |
0-2 |
|
10. |
Akademiya, fakultet va kafedra darajasidagi ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarda talabalarning ijodiy chiqishlari, ko‘rgazmalarda faol ishtirokiga rahbarlik qilish |
0-2 |
|
11. |
Ijtimoiy himoyaga muxtoj talabalar, “og‘ir toifa”ga moyil yoshlar va yakka yolg‘iz (yoki yoshi ulug‘) qariyalar holidan xabar olish |
0-1 |
|
12. |
Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlar (“Zakovat”, “Munoazara”, “Talabalar teatr studiyalari”, “Ma’rifat maydoni”, “Islohotlar bilimdoni”, “Yil talabasi” va boshq.)ga tayyorlash |
0-2 |
|
13. |
OAVda muhim sanalar, ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar, milliy qadriyatlar va tarbiyaga oid chiqishlari, maqolalar chiqarish (yoki “Ziyo maskani” gazetasi materiallarini tayyorlash) (har biri uchun 1 ball) |
0-1 |
|
14. |
4 kurs yoki kechki, yoki sirtqi bo‘lim talabalariga murabbiylik qilish (ma’naviy-ma’rifiy sohaga oid vazifa va tadbirlar ko‘rsatkichlari bo‘yicha) |
0-10 |
|
ILMIY FAOLIYATI |
35 |
0 |
15. |
Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish |
0-5 |
|
15.1 |
Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda (Scopus/WoS) ma’ruza bilan ishtiroki (sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida) |
0-4 |
|
15.2 |
Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) |
0-2 |
|
15.3 |
Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish (buyruq asosida) |
0-3 |
|
16. |
Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish |
0-15 |
|
16.1 |
Monografiya mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) |
0-5 |
|
16.2 |
Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish(o‘quv yili mobaynida) |
0-5 |
|
16.3 |
“Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) |
0-8 |
|
16.4 |
“Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi: h-index 5 va undan yuqori bo‘lsa (10), h-index 4(8), h-index 3 (6), h-index 2 (4),h-index 1 (2) |
0-10 |
|
16.5 |
So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi |
0-1 |
|
16.6 |
Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5dan kam bo‘lmagan jurnal |
0-1 |
|
16.7 |
OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) |
0-2 |
|
16.8 |
Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun (Scopus/WoS) |
0-5 |
|
17 |
Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish |
0-8 |
|
17.1 |
Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) |
0-6 |
|
17.2 |
Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) |
0-4 |
|
17.3 |
Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) |
0-3 |
|
17.4 |
Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik (har bir talaba uchun 4 ball) |
0-8 |
|
17.5 |
Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 10 mlngacha (2), 10-25 mlngacha (4), 25-50 mlngacha (6) va 50 mln ortiq(8) |
0-8 |
|
17.6 |
Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish (har biri uchun 5 ball) (tashkilotchilar soni 1 tadan ko‘p bo‘lsa, maksimal ball |
0-5 |
|
18. |
Axborot-kommunikatsiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar |
0-3 |
|
18.1 |
Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) |
0-2 |
|
18.2 |
Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) |
0-1 |
|
19. |
Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish |
0-3 |
|
19.1 |
Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi rahbarlik ham hisobga olinadi) |
0-1 |
|
19.2 |
Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi kengashlardagi himoyalar ham hisobga olinadi) |
0-2 |
|
19.3 |
Ilmiy tadqiqotchilarning dissertatsiyalarini o‘qib chiqish va taqriz berish (har biri uchun 1 ball, jami 3 ballgacha) |
0-1 |
|
20. |
Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish (o‘quv yilida, kamida kafedra muhokamasi asosida) |
0-3 |
|
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI |
5 |
0 |
21. |
Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) |
0-3 |
|
21.1 |
Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim res |
0-2 |
|
21.2 |
O‘zXIA akademik litseyida o‘rindoshlik asosida dars berishi |
0-1 |
|
22. |
Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish |
0-2 |
|
23. |
Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) |
0-1 |
|
SHAXSIY FAZILATLARI |
10 |
3 |
24. |
Ilmiy daraja va ilmiy unvon |
0-3 |
|
24.1 |
Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) |
0-3 |
|
24.2 |
Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori |
0-2 |
|
24.3 |
Fan nomzodi yoki PhD |
0-1 |
|
25. |
Malaka oshirish kursidan o‘tish |
0-2 |
|
25.1 |
Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) |
0-2 |
|
26. |
Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish |
0-3 |
|
26.1 |
Xorijiy tilni egallaganligi (respublikadagi vakolatli tashkilotlar tomonidan berilgan sertifikat asosida) |
0-3 |
1. СЕФР. Ball: 3
|
26.2 |
Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi |
0-3 |
|
27. |
Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash |
0-5 |
|
27.1 |
Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash |
0-5 |
|
27.2 |
Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish |
0-2 |
|
27.3 |
Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) |
0-3 |
|
|
Jami |
110 |
9.6 |
|
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT |
40 |
6.6 |
|
TARBIYAVIY FAOLIYATI |
20 |
0 |
|
ILMIY FAOLIYATI |
35 |
0 |
|
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI |
5 |
0 |
|
SHAXSIY FAZILATLARI |
10 |
3 |