2024-2025 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)
(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
№ | Ko‘rsatkichlar | 2024-2025 o‘quv yili uchun | 2024-2025 o‘quv yili uchun (Amalda) |
---|---|---|---|
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT | 40 | 56 | |
1. | O‘QITUVCHILIK FAOLIYATI | 0-20 | |
1.1. | Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (darslarni kuzatish va ochiq mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha): | 0-8 | |
1.1.1. | Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) | 0-2 |
1. EKSKURSIYA FAOLIYATINI TASHKIL ETISH TEXNOLOGIYASI. Ball: 2
2. TURIZMDA TADBIRKORLIK FAOLIYATINI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISH. Ball: 2 3. MEHMONXONA XO'JALIGINI TASHKIL ETISH VA TEXNOLOGIYASI. Ball: 2 4. INKLYUZIV TURIZM. Ball: 2 |
1.1.2. | Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) | 0-2 |
1. HR PRO” loyihasining asoschi va ijrochi direktori, “YESS COFFEE”ning inson resurslari bo‘yicha biznes hamkori R.Abdujalolova bilan uchrashuv. Ball: 2
2. “WISE RESOLVERE” MCHJ Auditorlik tashkiloti direktori B.Maxmudov bilan uchrashuv. Ball: 2 3. Xalqaro mehmonxona zanjirlari. Ball: 2 |
1.1.3. | Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) | 0-2 |
1. O‘zbekiston Respublikasi Iqtisodiyot va moliya vazirligi Fiskal xatarlarni baholash boshqarmasi bosh mutaxassisi B.Saidaxmatov bilan uchrashuv. Ball: 2
2. Qatagʻon qurbonlari xotirasi davlat muzeyiga tashkil etilgan ekskursiya hamda sayyor dars mashg‘uloti. Ball: 2 |
1.1.4. | Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati | 0-2 | |
1.2. | O‘qitish sifati darajasi (talabalar bilan o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari bo‘yicha) | 0-5 | |
1.2.1 | 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) | 0-5 |
1. test topshirig'i. Ball: 5
|
1.3. | Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, har xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) | 0-7 | |
1.3.1. | Xalqaro fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash | 0-5 | |
1.3.2. | Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash | 0-5 |
1. Turizm 1-kurs talabasi Egamberdiyev Madiyorning MDH miqyosida tashkil etilgan ilmiy-amaliy ko'rik tanlovdagi ishtiroki. Ball: 5
|
1.3.3. | Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash | 0-3 |
1. turizm 1-kurs talabasi Tursunboyeva Nargiza qizlar o'rtasida tashkil etilgan shaxmat musobaqasida 2-o'rinni egalladi. Ball: 3
|
1.3.4. | Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (sertifikat yoki diplom, faxriy yorliqlar, konferensiya to‘plamidagi tezis asosida) | 0-3 |
1. Turizm_1-kurs_Nargiza_Jadidlar jasorati millatimiz faxri nomli tanlovdagi sihtiroki. Ball: 3
2. TAʼLIM TURIZMI XIZMATLARINI RIVOJLANTIRISHDA DINIY TAʼLIM MUASSASALARINING OʻRNI. Ball: 0 3. TURIZM SOHASINING PAYDO BO‘LISH TARIXI VA MAMLAKAT IQTISODIY RIVOJLANISHIDA TURIZM INDUSTRIYASINING O‘RNI. Ball: 0 4. II INTERNATIONAL SCIENTIFIC PRACTICALCONFERENCE. Ball: 2 5. II INTERNATIONAL SCIENTIFIC PRACTICALCONFERENCE. Ball: 1 |
2. | METODIK ISHLAR | 0-20 | |
2.1 | Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari | 0-15 | |
2.1.1 | Yakka mualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) | 0-15 | |
2.1.2 | Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) | 0-12 | |
2.1.3 | Hammualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 8 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) | 0-8 | |
2.1.4. | Hammualliflikdagi o‘quv qo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 6 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) | 0-6 |
1. «Turoperatorlik va turagentlik faoliyati texnologiyasi» fаnidаn о‘quv qо‘llаnmа. Ball: 6
2. “TUROPERATORLIK VA TURAGENTLIK FAOLIYATI TEXNOLOGIYASI” FАNIDАN О‘QUV QО‘LLАNMА. Ball: 6 |
2.2. | O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish | 0-3 | |
2.2.1 | O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya ta’lim platformalari (hemis.iiau.uz, estudy.iiau.uz, lms.iiau.uz)ni talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (tegishli platforma bo‘yicha) | 0-2 |
1. fan resusrlari. Ball: 2
|
2.2.2 | Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) | 0-3 |
1. ekskursiya fanidan taqdimotlar va ma'ruzalar matni. Ball: 0.5
2. darslarda padletdan foydalanish. Ball: 0.5 |
2.3 | O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi | 0-2 | |
2.3.1 | Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) | 0-2 |
1. turoperatorlikdan test. Ball: 2
|
2.3.2 | Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) | 0-2 |
1. ekskursiya fanidan testlar to'plami. Ball: 0
2. darslarda kahoot dan foydalanish. Ball: 0 3. jeopardy. Ball: 0 4. “Axborot xizmatlari faoliyatida marketing texnologiyalari” fanidan yakuniy nazorat uchun TEST SAVOLLARI. Ball: 2 |
TARBIYAVIY FAOLIYATI | 20 | 46 | |
3. | Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, Akademiya miqyosida tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) | 0-2 |
1. “Eko-turizm Zakovat” intellektual o‘yini. Ball: 1
2. “El-yurt umidi” jamg‘armasi stipendiyasi g‘oliblari bilan tashkil etilgan suhbat. Ball: 1 |
4. | Sport seksiyalarida qatnashish, ijodiy va fan to‘garaklar tashkil etish | 0-2 |
1. “Sport – salomatlik garovi” shiori ostidagi sport tadbiri. Ball: 1
|
5. | Madaniy-ma'rifiy tadbirlarini tashkil etish (muzey,kino-teatr va diqqatga sazovor joylarga talabalar tashrifini uyushtirish) (har 5 ta tashrif uchun 1 ball) | 0-1 |
1. SUZUK OTA MAJMUASIGA TASHRIF. Ball: 1
2. ALOQA MUZEYIGA JIXIM TALABALARI BILAN TASHRIF. Ball: 1 3. 1-kurs Turizm va mehmondo'stlik ta'lim yo'nalishi talabalariga Islom Karimov nomidagi ilmiy-ma’rifiy yodgorlik majmuasi muzeyiga ekskursiya . Ball: 0.5 4. Islom Karimov nomidagi ilmiy-ma’rifiy yodgorlik majmuasi muzeyiga ekskursiya . Ball: 0.5 |
6. | Akademiyaning ikki TTJsida trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish (har 5 tasi uchun 2 ball) | 0-2 |
1. “Talabalar turar joyida yashovchilar amal qiladigan ichki tartib-qoidalar” mavzusidagi davra suhbati . Ball: 0.5
2. “Temur tuzuklarining yoshlar tarbiyasiga ta’siri” mavzusida davra suhbati. Ball: 0.5 |
7. | Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va oliy ta’limdan tashqari ishlar (Akademiyaga biriktirilgan mahalla fuqarolari yig‘ini va maktablarda ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar tashkil etib qatnashish; volontyorlik; ijtimoiy-ma’naviy muhitni | 0-4 | |
8. | Talabalarda mutolaa madaniyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilishga qaratilgan tanlov hamda davra suhbati o‘tkazish | 0-2 | |
9. | Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish | 0-2 |
1. TOURIZM IQTISODIYOTiNI RIVOJLANTIRISH OMILI SIFATIDA: ZAMONAVIY TENDENSIYALAR VA ISTIQBOLLAR TEZIS. Ball: 2
2. TURIZM SOHASINING PAYDO BO‘LISH TARIXI VA MAMLAKAT IQTISODIY RIVOJLANISHIDA TURIZM INDUSTRIYASINING O‘RNI TEZIS. Ball: 2 3. О‘ZBЕKISTОNDА TURIZM INDUSTRIYАSINI YАNАDА RIVОJLАNTIRISH IMKОNIYАTLАRI TEZIS. Ball: 2 4. O'zbekistonda turizm industriyasini yanada rivojlantirish imkoniyatlari tezis. Ball: 2 5. TAʼLIM TURIZMI XIZMATLARINI RIVOJLANTIRISHDA DINIY TAʼLIM MUASSASALARINING OʻRNI. Ball: 2 |
10. | Akademiya, fakultet va kafedra darajasidagi ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarda talabalarning ijodiy chiqishlari, ko‘rgazmalarda faol ishtirokiga rahbarlik qilish | 0-2 |
1. Turizm_1-kurs_Nargiza_Talabalar oyidagi ma'naviy-ma'rifiy tadbirdagi faol ishtiroki va chiqishlari. Ball: 2
2. Turizm_1-kurs_Nargiza_Talabalar festivalidagi faol ishtiroki va chiqishlari. Ball: 2 3. Turizm_2-kurs_Farangizning Talababar bahori festivalidagi chiqishi. Ball: 2 4. Turizm_2-kurs_Farangizning 9-may – Xotira va qadrlash kuni munosabati bilan turli ma’naviy-ma’rifiy tadbirlardagi chiqishi. Ball: 2 5. Turizm_2-kurs_Farangiz “Milliy qadriyatlar sayli” adabiy-maʼrifiy bayram tadbiridagi chiqishi. Ball: 2 |
11. | Ijtimoiy himoyaga muxtoj talabalar, “og‘ir toifa”ga moyil yoshlar va yakka yolg‘iz (yoki yoshi ulug‘) qariyalar holidan xabar olish | 0-1 |
1. ijarada yashovchi talabalarning holidan xabar olindi. Ball: 1
2. ijarada yashovchi talabalarning holidan xabar olindi. Ball: 1 |
12. | Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlar (“Zakovat”, “Munoazara”, “Talabalar teatr studiyalari”, “Ma’rifat maydoni”, “Islohotlar bilimdoni”, “Yil talabasi” va boshq.)ga tayyorlash | 0-2 |
1. Turizm (ziyorat turizmi) sirtqi 3-kurs talabasining zakovat tomonidan tashkil qilingan intellektual haftalikda ishtiroki. Ball: 2
2. Buxoroda bo‘lib o'tgan “Ma’rifat maydoni” ko‘rik-tanlovida Turizm va mehmondo'stlik 1-kurs va Turizm (ziyorat turizmi) 2-kurs talabasining ishtiroki. Ball: 2 3. akademiya talabasining intellektual haftalik 25 dagi ishtirok. Ball: 2 |
13. | OAVda muhim sanalar, ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar, milliy qadriyatlar va tarbiyaga oid chiqishlari, maqolalar chiqarish (yoki “Ziyo maskani” gazetasi materiallarini tayyorlash) (har biri uchun 1 ball) | 0-1 |
1. “O‘zbekistonda turizm faoliyatini raqamlashtirishning asosiy yo‘nalishlari va samaradorligini oshirish yo‘llari” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy konferensiyasidagi intervyusi. Ball: 1
|
14. | 4 kurs yoki kechki, yoki sirtqi bo‘lim talabalariga murabbiylik qilish (ma’naviy-ma’rifiy sohaga oid vazifa va tadbirlar ko‘rsatkichlari bo‘yicha) | 0-10 |
1. Islom iqtisodiyoti va moliyasi kechki ta'lim yo'nalishi 2- va 3-kurslar. Ball: 10
|
ILMIY FAOLIYATI | 35 | 10.5 | |
15. | Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish | 0-5 | |
15.1 | Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda (Scopus/WoS) ma’ruza bilan ishtiroki (sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida) | 0-4 |
1. OʻZBEKISTONDA TAʼLIM TURIZMINI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI VA ISTIQBOLLARI. Ball: 0
2. OʻZBEKISTONDA TAʼLIM TURIZMINI RIVOJLANTIRISH IMKONIYATLARI VA ISTIQBOLLARI. Ball: 0 3. XALQARO TURIZM BOZORIDA TA’LIM TURIZMINING O‘RNI VA RIVOJLANISH TARIXI. Ball: 0 4. O‘zbekistonning turkiy mamlakatlar bilan madaniy-iqtisodiy aloqalarida ta’lim turizmining o‘rni. Ball: 1 |
15.2 | Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) | 0-2 |
1. TA’LIM TURIZMINING MEHMONDO‘STLIK SANOATIGA TA’SIRI: HUDUDIY RIVOJLANISH VA XALQARO TAJRIBA. Ball: 2
2. TURIZM IQTISODIYOTNI RIVOJLANTIRISH OMILI SIFATIDA: ZAMONAVIY TENDENSIYALAR VA ISTIQBOLLAR. Ball: 0 |
15.3 | Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish (buyruq asosida) | 0-3 |
1. konferensiyada tahrir hay'ati hamda guruhda faol ishchi. Ball: 3
|
16. | Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish | 0-15 | |
16.1 | Monografiya mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) | 0-5 | |
16.2 | Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish(o‘quv yili mobaynida) | 0-5 | |
16.3 | “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) | 0-8 | |
16.4 | “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi: h-index 5 va undan yuqori bo‘lsa (10), h-index 4(8), h-index 3 (6), h-index 2 (4),h-index 1 (2) | 0-10 | |
16.5 | So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi | 0-1 | |
16.6 | Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5dan kam bo‘lmagan jurnal | 0-1 |
1. Stages Of Formation And Factors Affecting The Development Of The Educational Tourism Market . Ball: 1
2. EDUCATIONAL TOURISM AS THE MOST PROFITABLE TYPE OF THE TOURISM INDUSTRY. . Ball: 1 3. STAGES AND FEATURES OF EDUCATIONAL TOURISM DEVELOPMENT. Ball: 0.5 4. О‘ZBЕKISTОNDА TURIZM INDUSTRIYАSINI YАNАDА RIVОJLАNTIRISH IMKОNIYАTLАRI. Ball: 0 |
16.7 | OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) | 0-2 |
1. Jahon turizm bozorida ta'lim turizmining o'rni va rivojlanishining o'ziga xos xususiyatlari. Ball: 0
2. O‘ZBEKISTONDA TA’LIM TURIZMI INFRATUZILMASINING TAHLILI. Ball: 1 3. XALQARO TA’LIM TURIZMI BOZORI VA UNGA INTEGRATSIYALASHISH OMILLARI. Ball: 1 |
16.8 | Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun (Scopus/WoS) | 0-5 | |
17 | Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish | 0-8 | |
17.1 | Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) | 0-6 | |
17.2 | Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) | 0-4 | |
17.3 | Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) | 0-3 | |
17.4 | Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik (har bir talaba uchun 4 ball) | 0-8 | |
17.5 | Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 10 mlngacha (2), 10-25 mlngacha (4), 25-50 mlngacha (6) va 50 mln ortiq(8) | 0-8 | |
17.6 | Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish (har biri uchun 5 ball) (tashkilotchilar soni 1 tadan ko‘p bo‘lsa, maksimal ball | 0-5 | |
18. | Axborot-kommunikatsiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar | 0-3 | |
18.1 | Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) | 0-2 | |
18.2 | Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) | 0-1 | |
19. | Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish | 0-3 | |
19.1 | Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi rahbarlik ham hisobga olinadi) | 0-1 | |
19.2 | Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi kengashlardagi himoyalar ham hisobga olinadi) | 0-2 | |
19.3 | Ilmiy tadqiqotchilarning dissertatsiyalarini o‘qib chiqish va taqriz berish (har biri uchun 1 ball, jami 3 ballgacha) | 0-1 | |
20. | Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish (o‘quv yilida, kamida kafedra muhokamasi asosida) | 0-3 | |
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI | 5 | 0 | |
21. | Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) | 0-3 | |
21.1 | Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim res | 0-2 | |
21.2 | O‘zXIA akademik litseyida o‘rindoshlik asosida dars berishi | 0-1 | |
22. | Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish | 0-2 | |
23. | Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) | 0-1 | |
SHAXSIY FAZILATLARI | 10 | 0 | |
24. | Ilmiy daraja va ilmiy unvon | 0-3 | |
24.1 | Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) | 0-3 | |
24.2 | Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori | 0-2 | |
24.3 | Fan nomzodi yoki PhD | 0-1 | |
25. | Malaka oshirish kursidan o‘tish | 0-2 | |
25.1 | Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) | 0-2 | |
26. | Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish | 0-3 | |
26.1 | Xorijiy tilni egallaganligi (respublikadagi vakolatli tashkilotlar tomonidan berilgan sertifikat asosida) | 0-3 | |
26.2 | Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi | 0-3 | |
27. | Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash | 0-5 | |
27.1 | Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash | 0-5 | |
27.2 | Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish | 0-2 | |
27.3 | Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) | 0-3 | |
Jami | 110 | 112.5 | |
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT | 40 | 56 | |
TARBIYAVIY FAOLIYATI | 20 | 46 | |
ILMIY FAOLIYATI | 35 | 10.5 | |
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI | 5 | 0 | |
SHAXSIY FAZILATLARI | 10 | 0 |