2024-2025 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)
(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
№ | Ko‘rsatkichlar | 2024-2025 o‘quv yili uchun | 2024-2025 o‘quv yili uchun (Amalda) |
---|---|---|---|
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT | 40 | 31 | |
1. | O‘QITUVCHILIK FAOLIYATI | 0-20 | |
1.1. | Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (darslarni kuzatish va ochiq mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha): | 0-8 | |
1.1.1. | Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) | 0-2 |
1. Очиқ дарс ўтказилган фаннинг дастури юкланди. Ball: 2
|
1.1.2. | Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) | 0-2 |
1. Солиқ ва солиққа тортиш фанидан ЖИХИМ-3 ва ИИМ-3 курсларга очиқ дарс. Ball: 2
|
1.1.3. | Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) | 0-2 |
1. ТДИУнинг Жаҳон иқтисодиёти кафедраси доценти У.Дадабоев билан бинар дарс. Ball: 2
|
1.1.4. | Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati | 0-2 |
1. Очиқ дарс давомида педагогик технологиялардан фойдаланиш. Ball: 2
|
1.2. | O‘qitish sifati darajasi (talabalar bilan o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari bo‘yicha) | 0-5 | |
1.2.1 | 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) | 0-5 |
1. Ўқитувчини бахолаш. Ball: 5
|
1.3. | Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, har xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) | 0-7 | |
1.3.1. | Xalqaro fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash | 0-5 | |
1.3.2. | Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash | 0-5 | |
1.3.3. | Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash | 0-3 | |
1.3.4. | Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (sertifikat yoki diplom, faxriy yorliqlar, konferensiya to‘plamidagi tezis asosida) | 0-3 |
1. Zakot hisoblash va uni moliyaviy hisobotlarda aks ettirish. Ball: 0
2. Islom iqtisodiyotida mushorakaning o'ziga xos jihatlari. Ball: 3 3. The role of islamic finance in the innovative economy. Ball: 0 4. Digital transformation xalqaro konferensiyada ilmiy rahbarligidagi talabaning maqola bilan qatnashishi. Ball: 0 5. Илмий раҳбарликдаги талабанинг халқаро конференцияда иштирок этиши. Ball: 0 6. Oʻzbekistonning iqtisodiy landshaftini yangi bosqichga olib chiqishda kraudfandingning oʻrni va rivojlanish istiqbollari konferensiyasida bkvbq hf=,fhkbublf nfkf,f binbhjr 'nb, vfsjkf xbsfhlb. Ball: 0 7. Истанбул университетида рахбарликда талаба қиз билан халқаро семинарда қатнашилди. Ball: 0 8. Халқаро конференцияда илмий рахбарлигидаги талабанинг иштирок этиши. Ball: 0 9. Илмий раҳбарлигидаги талаба билан танловда қатнашилди. Ball: 0 10. Форобий университетида бўлиб ўтган халқаро олимпиадада илмий раҳбарликдаги талаба билан қатнашиш. . Ball: 0 |
2. | METODIK ISHLAR | 0-20 | |
2.1 | Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari | 0-15 | |
2.1.1 | Yakka mualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) | 0-15 | |
2.1.2 | Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) | 0-12 | |
2.1.3 | Hammualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 8 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) | 0-8 |
1. Ислом иқтисодиёти асослари дарслик. Ball: 8
|
2.1.4. | Hammualliflikdagi o‘quv qo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 6 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) | 0-6 | |
2.2. | O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish | 0-3 | |
2.2.1 | O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya ta’lim platformalari (hemis.iiau.uz, estudy.iiau.uz, lms.iiau.uz)ni talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (tegishli platforma bo‘yicha) | 0-2 |
1. Lms.iiau.uz платформасини контентлар билан тўлдириш. Ball: 1
2. Солиқ ва бухгалтерия ҳисоби фанларидан маълумотлар тўлдирилди. Ball: 1 |
2.2.2 | Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) | 0-3 |
1. Prezi дастурида сифатли тақдимотлар тайёрлаш. Ball: 1.5
2. Prezi дастурида сифатли тақдимот тайёрланди. Ball: 1.5 |
2.3 | O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi | 0-2 | |
2.3.1 | Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) | 0-2 |
1. hemis.iiau.uz тизимида талабаларни баҳолаш бўйича топшириқ берилди. Ball: 1
|
2.3.2 | Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) | 0-2 |
1. Фанлардан kahoot орқали тестлар тайёрланди. Ball: 1
|
TARBIYAVIY FAOLIYATI | 20 | 18.5 | |
3. | Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, Akademiya miqyosida tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) | 0-2 |
1. Хорижда таълим олиш бўйича талабаларга маъруза қилинди. Ball: 0.5
2. Талабаларга кредит модул тизимини тушунтириш бўйича суҳбат олиб борилди. Ball: 0.5 3. Хорижда малака ошириш имкониятлари бўйича талабалар билан давра суҳбати. Ball: 0.5 4. Талабалар билан "Ipak yo‘li: turizm prizmasi orqali hamkorlik" mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy konferensiyada ishtirok etish. Ball: 0.5 |
4. | Sport seksiyalarida qatnashish, ijodiy va fan to‘garaklar tashkil etish | 0-2 |
1. Гидлик тўгараги доирасида Сузук ота мажмуасида гидлик экскурциясини ташкил этиш. Ball: 0.5
2. Талабалар билан биргаликда Малайзиядан келган мехмонларга "Гидлар" тўгараги доирасида тарихий объектларни кўрсатиш ва гидлик қилиш. Ball: 0.5 3. Аёллар ўртасида факультетлараро Воллейбол спорт мусобақасини ташкил этиш. Ball: 0.5 |
5. | Madaniy-ma'rifiy tadbirlarini tashkil etish (muzey,kino-teatr va diqqatga sazovor joylarga talabalar tashrifini uyushtirish) (har 5 ta tashrif uchun 1 ball) | 0-1 |
1. Сузук ота мажмуасига туризм 3-курслар билан борилди. Ball: 0.5
|
6. | Akademiyaning ikki TTJsida trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish (har 5 tasi uchun 2 ball) | 0-2 |
1. Оилада саломатликни мустаҳкамлаш мавзусида мутахассис билан давра суҳбати ташкил этилди. Ball: 0.5
2. ТТЖда ўғил болалар билан "Мен келажак учун овоз бераман" мавзусида сайлов олди давра суҳбати ташкил этиш. Ball: 0.5 3. Академиянинг ТТЗдаги ТТЖсида қизлар ўртасида давра суҳбати ташкил этилди. Ball: 0.5 |
7. | Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va oliy ta’limdan tashqari ishlar (Akademiyaga biriktirilgan mahalla fuqarolari yig‘ini va maktablarda ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar tashkil etib qatnashish; volontyorlik; ijtimoiy-ma’naviy muhitni | 0-4 |
1. Жамоатчилик асосида бириктирилган қизларга рахбарлик қилиш. Ball: 1
2. Академиянинг касаба уюшмаси аъзолиги доирасидаги жамоатчилик ишлари. Ball: 1 3. Akademiyaning xotin qizlar Kengashi a'zoligi. Ball: 1 |
8. | Talabalarda mutolaa madaniyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilishga qaratilgan tanlov hamda davra suhbati o‘tkazish | 0-2 |
1. Ислом иқтисодиёти ва молияси 3-курс талабалари ўртасида Мутахассислик фанларидан баҳолари энг юқори талабаларга китоблар совға қилиш. Ball: 1
|
9. | Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish | 0-2 |
1. Шогирд билан мақола чиқариш. Ball: 0
2. Shogird bilan maqola tayyorlash. Ball: 0.5 3. Устоз шогирд муносабатлари асосида илмий раҳбарликдаги талаба билан илмий мақола тайёрлаш. Ball: 0.5 4. Илмий раҳбарлигидаги талабасини Ректор стипендиясига тайёрлаш. Ball: 0.5 5. Устоз шогирд муносабати доирасида илмий рахбарлигидаги талаба билан мақола тайёрлаб, конференцияда чиқиш учун тайёрлаш. Ball: 0.3 6. Магистрликдаги ва бакалаврдаги илмий рахбарликдаги устоз-шогирд муносабатлари асосида Халқаро илмий мактабга тайерлаш. Ball: 0.2 |
10. | Akademiya, fakultet va kafedra darajasidagi ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarda talabalarning ijodiy chiqishlari, ko‘rgazmalarda faol ishtirokiga rahbarlik qilish | 0-2 |
1. Академия даражасида талабани халқаро конференцияда иштирокини таъминлаш. Ball: 2
2. Академия даражасида талабанинг халқаро конференциясида иштирокини таъминлаш. Ball: 2 |
11. | Ijtimoiy himoyaga muxtoj talabalar, “og‘ir toifa”ga moyil yoshlar va yakka yolg‘iz (yoki yoshi ulug‘) qariyalar holidan xabar olish | 0-1 | |
12. | Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlar (“Zakovat”, “Munoazara”, “Talabalar teatr studiyalari”, “Ma’rifat maydoni”, “Islohotlar bilimdoni”, “Yil talabasi” va boshq.)ga tayyorlash | 0-2 |
1. Талабаларни Қўқонда ўтказилган Туризм бўйича халқаро конференцияга тайёрлаш. Ball: 2
2. Дарслардан бўш вақтда талабаларни Истанбул университетдаги стажировкага ва Ал-фаробий университетини халқаро мактабига тайерлаш. Ball: 1 |
13. | OAVda muhim sanalar, ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar, milliy qadriyatlar va tarbiyaga oid chiqishlari, maqolalar chiqarish (yoki “Ziyo maskani” gazetasi materiallarini tayyorlash) (har biri uchun 1 ball) | 0-1 | |
14. | 4 kurs yoki kechki, yoki sirtqi bo‘lim talabalariga murabbiylik qilish (ma’naviy-ma’rifiy sohaga oid vazifa va tadbirlar ko‘rsatkichlari bo‘yicha) | 0-10 | |
ILMIY FAOLIYATI | 35 | 40 | |
15. | Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish | 0-5 | |
15.1 | Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda (Scopus/WoS) ma’ruza bilan ishtiroki (sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida) | 0-4 |
1. Характеристики договора аренды в исламском финансировании. Ball: 1
|
15.2 | Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) | 0-2 | |
15.3 | Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish (buyruq asosida) | 0-3 |
1. Jahon va milly turizm rivojlanishida zamonaviy trendlar. Ball: 3
2. Jahon va milliy turizm rivojlanishida zamonaviy trendlar мавзусидаги конференцияни ташкил этишда иштирок. Ball: 0 3. “Ipak yoʻli: turizm prizmasi orqali hamkorlik” xalqaro ilmiy-amaliy konferensiyasi tashkil etishda ishtirok. Ball: 0 4. “Ipak yoʻli yo‘nalishlaridagi siyosiy-iqtisodiy va tarixiy jarayonlar dinamikasi: ilk davlatlardan buyuk imperiyalargacha” mavzusidagi konferensiya tashkil etishda ishtirok. Ball: 0 |
16. | Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish | 0-15 | |
16.1 | Monografiya mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) | 0-5 | |
16.2 | Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish(o‘quv yili mobaynida) | 0-5 | |
16.3 | “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) | 0-8 |
1. Examining the Integration of Marketing Campaigns and Profitability in Enterprises: An Econometric Analysis in Business Evaluation. International Journal of Innovative Researchand Scientific Studies,8(2) 2025, pages: 3285-3292. . Ball: 4
2. Examining the Integration of Marketing Campaigns and Profitability in Enterprises: An Econometric Analysis in Business Evaluation. International Journal of Innovative Researchand Scientific Studies,8(2) 2025, pages: 3285-3292. . Ball: 4 |
16.4 | “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi: h-index 5 va undan yuqori bo‘lsa (10), h-index 4(8), h-index 3 (6), h-index 2 (4),h-index 1 (2) | 0-10 |
1. Enhancing Housing Finance for Socio-Economic Stability in Uzbekistan. Ball: 10
2. Ways to improve integration of Uzbekistan in global financial services with the participation of takaful companies in the conditions of development of the digital economy. Ball: 4 3. WAYS TO IMPROVE INTEGRATION OF UZBEKISTAN IN GLOBAL FINANCIAL SERVICES WITH THE PARTICIPATION OF TAKAFUL COMPANIES IN THE CONDITIONS OF DEVELOPMENT OF THE DIGITAL ECONOMY. Ball: 0 |
16.5 | So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi | 0-1 |
1. Enhancing Housing Finance for Socio-Economic Stability in Uzbekistan. Ball: 1
|
16.6 | Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5dan kam bo‘lmagan jurnal | 0-1 |
1. Accounting for the Istisna agreement in financial institutions. Ball: 0
2. Учет договора истисна в финансовых организациях. Ball: 0 3. Main features of lease agreement in islamic economy. Ball: 1 4. Аспекты договора муробаха в исламском финансирование и особенности бухгалтерского учета финансових учреждений. Ball: 0 |
16.7 | OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) | 0-2 |
1. Moliya muassasalarida istisna shartnomasining buxgalteriya hisobida aks ettirishning o‘ziga xos xususiyatlari. Ball: 0
2. Rules of procedure for recording murabaha transactions of financial organizations. Ball: 2 3. Ijara shartnomasining o‘ziga xos xususiyatlari. Ball: 0 4. Особенности договора аренды в исламском финансировании. Ball: 0 |
16.8 | Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun (Scopus/WoS) | 0-5 | |
17 | Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish | 0-8 | |
17.1 | Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) | 0-6 | |
17.2 | Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) | 0-4 | |
17.3 | Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) | 0-3 | |
17.4 | Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik (har bir talaba uchun 4 ball) | 0-8 | |
17.5 | Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 10 mlngacha (2), 10-25 mlngacha (4), 25-50 mlngacha (6) va 50 mln ortiq(8) | 0-8 | |
17.6 | Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish (har biri uchun 5 ball) (tashkilotchilar soni 1 tadan ko‘p bo‘lsa, maksimal ball | 0-5 |
1. Россия халқлар дўстлиги университети билан ҳар ойнинг учинчи ҳафтасида онлайн илмий семинар ташкил этиш. Ball: 0
2. Истанбул университетида Мерве Озайкул билан биргаликда Ўзбекистоннинг туризм салоҳияти мавзусида оффлайн илмий семинар ташкил этилди. Ball: 5 |
18. | Axborot-kommunikatsiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar | 0-3 | |
18.1 | Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) | 0-2 |
1. Электрон дастурий мажмуа. Ball: 2
|
18.2 | Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) | 0-1 | |
19. | Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish | 0-3 | |
19.1 | Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi rahbarlik ham hisobga olinadi) | 0-1 | |
19.2 | Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi kengashlardagi himoyalar ham hisobga olinadi) | 0-2 | |
19.3 | Ilmiy tadqiqotchilarning dissertatsiyalarini o‘qib chiqish va taqriz berish (har biri uchun 1 ball, jami 3 ballgacha) | 0-1 | |
20. | Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish (o‘quv yilida, kamida kafedra muhokamasi asosida) | 0-3 |
1. Докторлик диссертациясини бажариш. Ball: 3
|
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI | 5 | 5 | |
21. | Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) | 0-3 | |
21.1 | Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim res | 0-2 | |
21.2 | O‘zXIA akademik litseyida o‘rindoshlik asosida dars berishi | 0-1 | |
22. | Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish | 0-2 |
1. РУДН билан ҳамкорликни кенгайтириш. Ball: 2
2. Россия халқлар дўстлиги университети билан ҳамкорликни ривожлантириш. Ball: 0 3. Истанбул университети билан ҳамкорликни кенгайтириш, университет профессор ўқитувчилари билан учрашиб, кейинги ишлар бўйича тадқиқотларга келишиш. Ball: 1 4. Истанбул университети билан ҳамкорликни кенгайтириш, Истанбул университетидан келган мехмон докторантлар кутиб олинди. Ball: 1 |
23. | Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) | 0-1 |
1. Кутубхонага китоб топширилди. Ball: 1
|
SHAXSIY FAZILATLARI | 10 | 17 | |
24. | Ilmiy daraja va ilmiy unvon | 0-3 | |
24.1 | Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) | 0-3 | |
24.2 | Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori | 0-2 |
1. Доцент, PhD. Ball: 2
|
24.3 | Fan nomzodi yoki PhD | 0-1 | |
25. | Malaka oshirish kursidan o‘tish | 0-2 | |
25.1 | Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) | 0-2 |
1. Иқтисодиёт йўналишида малака ошириш. Ball: 2
|
26. | Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish | 0-3 | |
26.1 | Xorijiy tilni egallaganligi (respublikadagi vakolatli tashkilotlar tomonidan berilgan sertifikat asosida) | 0-3 |
1. CEFR. Ball: 3
2. CEFR. Ball: 0 |
26.2 | Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi | 0-3 | |
27. | Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash | 0-5 | |
27.1 | Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash | 0-5 |
1. Истанбул университетида стажировка ўташ. Ball: 5
|
27.2 | Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish | 0-2 |
1. Истанбул университети бўйича семинар ташкил этилди. Ball: 2
|
27.3 | Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) | 0-3 |
1. РУДЕН конференция. Ball: 3
|
Jami | 110 | 111.5 | |
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT | 40 | 31 | |
TARBIYAVIY FAOLIYATI | 20 | 18.5 | |
ILMIY FAOLIYATI | 35 | 40 | |
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI | 5 | 5 | |
SHAXSIY FAZILATLARI | 10 | 17 |