Shaxsiy ish reja

2024-2025 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)

(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
Ko‘rsatkichlar 2024-2025 o‘quv yili uchun 2024-2025 o‘quv yili uchun (Amalda)
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 37
1 O‘QITUVCHILIK FAOLIYATI 0-20
1.1. Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (darslarni kuzatish va ochiq mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha): 0-8
1.1.1. Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) 0-2 1. Очиқ дарс ўтказилган фаннинг дастури юкланди. Ball: 2
1.1.2. Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Солиқ ва солиққа тортиш фанидан ЖИХИМ-3 ва ИИМ-3 курсларга очиқ дарс. Ball: 2
1.1.3. Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2
1.1.4. Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati 0-2 1. Очиқ дарс давомида педагогик технологиялардан фойдаланиш. Ball: 2
1.2. O‘qitish sifati darajasi (talabalar bilan o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari bo‘yicha) 0-5
1.2.1 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-5 1. Ўқитувчини бахолаш. Ball: 5
1.3. Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, har xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) 0-7
1.3.1 Xalqaro fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.2 Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.3 Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-3
1.3.4 Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (sertifikat yoki diplom, faxriy yorliqlar, konferensiya to‘plamidagi tezis asosida) 0-3 1. Илмий раҳбарликдаги талабанинг халқаро конференцияда иштирок этиши. Ball: 3
2. Oʻzbekistonning iqtisodiy landshaftini yangi bosqichga olib chiqishda kraudfandingning oʻrni va rivojlanish istiqbollari konferensiyasida bkvbq hf=,fhkbublf nfkf,f binbhjr 'nb, vfsjkf xbsfhlb. Ball: 3
3. Истанбул университетида рахбарликда талаба қиз билан халқаро семинарда қатнашилди. Ball: 3
4. Халқаро конференцияда илмий рахбарлигидаги талабанинг иштирок этиши. Ball: 3
5. Илмий раҳбарлигидаги талаба билан танловда қатнашилди. Ball: 3
6. Форобий университетида бўлиб ўтган халқаро олимпиадада илмий раҳбарликдаги талаба билан қатнашиш. . Ball: 3
2. METODIK ISHLAR 0-20
2.1 Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari 0-15
2.1.1 Yakka mualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) 0-15
2.1.2 Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) 0-12
2.1.3 Hammualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 8 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) 0-8
2.1.4. Hammualliflikdagi o‘quv qo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 6 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) 0-6
2.2. O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish 0-3
2.2.1 O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya ta’lim platformalari (hemis.iiau.uz, estudy.iiau.uz, lms.iiau.uz)ni talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (tegishli platforma bo‘yicha) 0-2 1. Lms.iiau.uz платформасини контентлар билан тўлдириш. Ball: 2
2. Солиқ ва бухгалтерия ҳисоби фанларидан маълумотлар тўлдирилди. Ball: 2
2.2.2 Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) 0-3
2.3 O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi 0-2
2.3.1 Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-2 1. hemis.iiau.uz тизимида талабаларни баҳолаш бўйича топшириқ берилди. Ball: 2
2.3.2 Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) 0-2 1. Фанлардан kahoot орқали тестлар тайёрланди. Ball: 2
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 32
3. Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, Akademiya miqyosida tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) 0-2 1. Хорижда малака ошириш имкониятлари бўйича талабалар билан давра суҳбати. Ball: 2
2. Талабалар билан "Ipak yo‘li: turizm prizmasi orqali hamkorlik" mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy konferensiyada ishtirok etish. Ball: 2
4. Sport seksiyalarida qatnashish, ijodiy va fan to‘garaklar tashkil etish 0-2 1. Талабалар билан биргаликда Малайзиядан келган мехмонларга "Гидлар" тўгараги доирасида тарихий объектларни кўрсатиш ва гидлик қилиш. Ball: 2
2. Аёллар ўртасида факультетлараро Воллейбол спорт мусобақасини ташкил этиш. Ball: 2
5. Madaniy-oqartuv tadbirlarini tashkil etish (muzey,kino-teatr va diqqatga sazovor joylarga talabalar tashrifini uyushtirish) (har 5 ta tashrif uchun 1 ball) 0-1
6. Akademiyaning ikki TTJsida trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish (har 5 tasi uchun 2 ball) 0-2 1. ТТЖда ўғил болалар билан "Мен келажак учун овоз бераман" мавзусида сайлов олди давра суҳбати ташкил этиш. Ball: 2
2. Академиянинг ТТЗдаги ТТЖсида қизлар ўртасида давра суҳбати ташкил этилди. Ball: 2
7. Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va oliy ta’limdan tashqari ishlar (Akademiyaga biriktirilgan mahalla fuqarolari yig‘ini va maktablarda ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar tashkil etib qatnashish; volontyorlik; ijtimoiy-ma’naviy muhitni 0-4 1. Академиянинг касаба уюшмаси аъзолиги доирасидаги жамоатчилик ишлари. Ball: 4
2. Akademiyaning xotin qizlar Kengashi a'zoligi. Ball: 4
8. Talabalarda mutolaa madaniyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilishga qaratilgan tanlov hamda davra suhbati o‘tkazish 0-2 1. Ислом иқтисодиёти ва молияси 3-курс талабалари ўртасида Мутахассислик фанларидан баҳолари энг юқори талабаларга китоблар совға қилиш. Ball: 2
9. Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish 0-2 1. Устоз шогирд муносабатлари асосида илмий раҳбарликдаги талаба билан илмий мақола тайёрлаш. Ball: 2
2. Илмий раҳбарлигидаги талабасини Ректор стипендиясига тайёрлаш. Ball: 2
3. Устоз шогирд муносабати доирасида илмий рахбарлигидаги талаба билан мақола тайёрлаб, конференцияда чиқиш учун тайёрлаш. Ball: 2
4. Магистрликдаги ва бакалаврдаги илмий рахбарликдаги устоз-шогирд муносабатлари асосида Халқаро илмий мактабга тайерлаш. Ball: 2
10. Akademiya, fakultet va kafedra darajasidagi ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarda talabalarning ijodiy chiqishlari, ko‘rgazmalarda faol ishtirokiga rahbarlik qilish 0-2
11. Ijtimoiy himoyaga muxtoj talabalar, “og‘ir toifa”ga moyil yoshlar va yakka yolg‘iz (yoki yoshi ulug‘) qariyalar holidan xabar olish 0-1
12. Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlar (“Zakovat”, “Munoazara”, “Talabalar teatr studiyalari”, “Ma’rifat maydoni”, “Islohotlar bilimdoni”, “Yil talabasi” va boshq.)ga tayyorlash 0-2 1. Дарслардан бўш вақтда талабаларни Истанбул университетдаги стажировкага ва Ал-фаробий университетини халқаро мактабига тайерлаш. Ball: 2
13. OAVda muhim sanalar, ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar, milliy qadriyatlar va tarbiyaga oid chiqishlari, maqolalar chiqarish (yoki “Ziyo maskani” gazetasi materiallarini tayyorlash) (har biri uchun 1 ball) 0-1
14. 4 kurs yoki kechki, yoki sirtqi bo‘lim talabalariga murabbiylik qilish (ma’naviy-ma’rifiy sohaga oid vazifa va tadbirlar ko‘rsatkichlari bo‘yicha) 0-10
ILMIY FAOLIYATI 30 32
15 Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish 0-5
15.1 Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda (Scopus/WoS) ma’ruza bilan ishtiroki (sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida) 0-4
15.2 Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) 0-2
15.3 Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish (buyruq asosida) 0-3 1. Jahon va milliy turizm rivojlanishida zamonaviy trendlar мавзусидаги конференцияни ташкил этишда иштирок. Ball: 3
2. “Ipak yoʻli: turizm prizmasi orqali hamkorlik” xalqaro ilmiy-amaliy konferensiyasi tashkil etishda ishtirok. Ball: 3
3. “Ipak yoʻli yo‘nalishlaridagi siyosiy-iqtisodiy va tarixiy jarayonlar dinamikasi: ilk davlatlardan buyuk imperiyalargacha” mavzusidagi konferensiya tashkil etishda ishtirok. Ball: 3
16. Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish 0-15
16.1 Monografiya mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) 0-5
16.2 Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish(o‘quv yili mobaynida) 0-5
16.3 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) 0-8
16.4 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi: h-index 5 va undan yuqori bo‘lsa (10), h-index 4(8), h-index 3 (6), h-index 2 (4),h-index 1 (2) 0-10 1. WAYS TO IMPROVE INTEGRATION OF UZBEKISTAN IN GLOBAL FINANCIAL SERVICES WITH THE PARTICIPATION OF TAKAFUL COMPANIES IN THE CONDITIONS OF DEVELOPMENT OF THE DIGITAL ECONOMY. Ball: 10
16.5 So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-1 1. Enhancing Housing Finance for Socio-Economic Stability in Uzbekistan. Ball: 1
16.6 Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5dan kam bo‘lmagan jurnal 0-1
16.7 OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) 0-2 1. Особенности договора аренды в исламском финансировании. Ball: 2
16.8 Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun (Scopus/WoS) 0-5
17 Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish 0-8
17.1 Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-6
17.2 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-4
17.3 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-3
17.4 Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik (har bir talaba uchun 4 ball) 0-8
17.5 Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 10 mlngacha (2), 10-25 mlngacha (4), 25-50 mlngacha (6) va 50 mln ortiq(8) 0-8
17.6 Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish (har biri uchun 5 ball) (tashkilotchilar soni 1 tadan ko‘p bo‘lsa, maksimal ball 0-5 1. Россия халқлар дўстлиги университети билан ҳар ойнинг учинчи ҳафтасида онлайн илмий семинар ташкил этиш. Ball: 5
2. Истанбул университетида Мерве Озайкул билан биргаликда Ўзбекистоннинг туризм салоҳияти мавзусида оффлайн илмий семинар ташкил этилди. Ball: 5
18. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar 0-3
18.1 Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-2
18.2 Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-1
19. Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish 0-3
19.1 Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi rahbarlik ham hisobga olinadi) 0-1
19.2 Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi kengashlardagi himoyalar ham hisobga olinadi) 0-2
19.3 Ilmiy tadqiqotchilarning dissertatsiyalarini o‘qib chiqish va taqriz berish (har biri uchun 1 ball, jami 3 ballgacha) 0-1
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 4
20. Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) 0-3
20.1 Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, KHT muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim resurslari yaratis 0-2
20.2 O‘zXIA akademik litseyida o‘rindoshlik asosida dars berishi 0-1
21 Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish 0-2 1. Истанбул университети талабалари кутиб олинди ва Ўзбекистон халқаро ислом академияси ҳудуди ва Самарқанд бўйлаб саёҳат қилинди. Ball: 2
2. Истанбул университети билан ҳамкорликни кенгайтириш, турли учрашувларни ташкил этиш. Ball: 2
22 Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) 0-1
SHAXSIY FAZILATLARI 10 14
23. Ilmiy daraja va ilmiy unvon 0-3
23.1 Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) 0-3
23.2 Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori 0-2 1. Доцент, PhD. Ball: 2
23.3 Fan nomzodi yoki PhD 0-1
24. Malaka oshirish kursidan o‘tish 0-2
24.1 Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) 0-2 1. Иқтисодиёт йўналишида малака ошириш. Ball: 2
25 Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish 0-3
25.1 Xorijiy tilni egallaganligi (respublikadagi vakolatli tashkilotlar tomonidan berilgan sertifikat asosida) 0-3 1. CEFR. Ball: 3
25.2 Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi 0-3
26 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-5
26.1 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-5 1. Истанбул университетида стажировка ўташ. Ball: 5
26.2 Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish 0-2 1. Истанбул университети бўйича семинар ташкил этилди. Ball: 2
26.3 Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) 0-3
Jami 110 119
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 37
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 32
ILMIY FAOLIYATI 30 32
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 10 4
SHAXSIY FAZILATLARI 10 14