Shaxsiy ish reja

2024-2025 o‘quv yilida O‘zbekiston xalqaro islom akademiyasi pedagog xodimlar faoliyatini o‘rganish mezonlari ko‘rsatkichlari
(tarkibiy ko‘rinishi)

(Vazirlar Mahkamasining 2006 yil 10 fevraldagi 20-son qarori asosida)
Ko‘rsatkichlar 2024-2025 o‘quv yili uchun 2024-2025 o‘quv yili uchun (Amalda)
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 34.8
1. O‘QITUVCHILIK FAOLIYATI 0-20
1.1. Nazariy bilimlarni, amaliy ko‘nikmalarni va o‘qitishdagi fanning zamonaviy tendensiyalarini egallaganlik darajasi (darslarni kuzatish va ochiq mashg‘ulotlar natijalari bo‘yicha): 0-8
1.1.1. Fanni ilmiy-nazariy jihatdan egallaganligi (FANNING ISHCHI DASTURINI YUKLANG) 0-2 1. Raqamli axborot texnologiyalari. Ball: 1
2. Raqamli axborot texnologiyalari. Ball: 1
1.1.2. Mashg‘ulotda talabalarning faolligini ta’minlashi (OCHIQ DARSNING BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Axborot xavfsizligiga kirish. Ball: 0
2. Axborot xavfsizligiga kirish. Ball: 0
3. Axborot xavfsizligiga kirish. Ball: 2
1.1.3. Mavzuni amaliyot bilan bog‘lashi va mavzu mazmunini talabalarga yetkazib bera olishi (BINAR YOKI SAYYOR DARS BAYONNOMASINI YUKLANG) 0-2 1. Web ilovalar zaifligini aniqlash vositalari. Ball: 2
1.1.4. Dars davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish mahorati 0-2 1. Ma’lumotlar bazasini boshqarish tizimlari mavzusi. Ball: 2
1.2. O‘qitish sifati darajasi (talabalar bilan o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari bo‘yicha) 0-5
1.2.1 86-100 % (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-5 1. Transport sohasida IoT xavfsizligi. Ball: 4.8
1.3. Talabalarning o‘qituvchining yo‘llanmasi (fani) bo‘yicha olimpiadalarda, har xil tanlovlar, ilmiy grantlardagi ishtiroki (SERTIFIKAT, DIPLOM YOKI FAXRIY YORLIQ YUKLANG) 0-7
1.3.1. Xalqaro fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.2. Respublika fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-5
1.3.3. Akademiya miqyosidagi fan olimpiadasi g‘olibini tayyorlash 0-3 1. Eng yaxshi dasturchi. Ball: 0
2. kriptologiya bo‘yicha fan olimpiada. Ball: 0
1.3.4. Talabaning tanlovlar/ konferensiyalarda/ ilmiy grantlarda yoki ilmiy g‘oyasi bilan innovatsion yarmarkalardagi ishtiroki uchun (sertifikat yoki diplom, faxriy yorliqlar, konferensiya to‘plamidagi tezis asosida) 0-3 1. AXB 4-kurs talabasi bilan birgalikda_YADROVIY_NURLANISHLARNI_QAYD_QILUVCHI_8_TA_TASMALI_DETEKTORNING..... Ball: 3
2. YADROVIY NURLANISHLARNI QAYD QILUVCHI 8 TA TASMALI DETEKTORNING JUFT TASMALARI VOLT-AMPER XARAKTERISTIKALARINI MODELLASHTIRISH. Ball: 0
2. METODIK ISHLAR 0-20
2.1 Yil mobaynida O‘zXIA professor-o‘qituvchisi tomonidan akademiya nomidan nashr etilgan darsliklar va o‘quv qo‘llanmalari 0-15
2.1.1 Yakka mualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) 0-15
2.1.2 Yakka mualliflikdagi o‘quv qo‘llanma yoki audioqo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) 0-12
2.1.3 Hammualliflikdagi darslik uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 8 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) 0-8
2.1.4. Hammualliflikdagi o‘quv qo‘llanma uchun (Guvohnomaga asosan) (har biriga 6 ball) (maksimal baldan oshmagan holda) 0-6 1. Turizmda raqamli texnologiyalar. Ball: 6
2.2. O‘qitishda kompyuter va axborot texnologiyalaridan foydalanish darajasi, o‘quv kursi va o‘quv taqdimot materiallarini ishlab chiqish 0-3
2.2.1 O‘qitayotgan fanlari bo‘yicha akademiya ta’lim platformalari (hemis.iiau.uz, estudy.iiau.uz, lms.iiau.uz)ni talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi (tegishli platforma bo‘yicha) 0-2 1. Fanlar bo‘yicha akademiya ta’lim platformalari ( estudy.iiau.uz)ni talab darajasidagi elektron resurslar bilan to‘ldirilganligi . Ball: 0.5
2. O‘qitilayotgan fanlar bo‘yicha Ims ta’lim platformasi resurs bilan to‘ldirilganligi (Ergashev G‘.J.).. Ball: 0.5
3. O‘qitilayotgan fanlar bo‘yicha Estudy ta’lim platformasi resurs bilan to‘ldirilganligi (Ergashev G‘.J.). . Ball: 0.5
4. O‘qitilayotgan fanlar bo‘yicha Hemis ta’lim platformasi resurs bilan to‘ldirilganligi (Ergashev G‘.J.). . Ball: 0.2
5. O‘qitilayotgan fanlar bo‘yicha Hemis ta’lim platformasi resurs bilan to‘ldirilganligi . Ball: 0.3
2.2.2 Dars mashg‘ulotlarida sifatli taqdimot va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalanish (POWTOON, PREZI, STORYBOARDTHAT, MIND MAPLE, EDRAW MAX, MOTIONARRAY, ALLPPT.COM, MAGICDIAGRAM, PADLET, CANVA KABI DASTUR MAQSADGA MUVOFIQ VA SKRINSHOT) 0-3 1. Yorug'lik va uning asosiy komponentalari. Sahnalarni yoritish . Ball: 3
2. Dars mashg‘ulotlari uchun taqdimotlar tayyorlashda Powtoon dasturi imkoniyatlaridan foydalanish.. Ball: 0.5
3. Kompyuterlarda dalil-ashyoviy ma’lumotlarni qidirish.. Ball: 1
4. Cloud computing xavfsizligidan foydalanishda afzalliklar va kamchiliklar. Ball: 1
5. IOT texnoloiyalarida zararli dasturlarning tarqalishi va nazorati. Ball: 0.5
2.3 O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi darajasi 0-2
2.3.1 Talabalar bilimini baholash jarayonining to‘g‘ri tashkil etilganligi (BAHOLASH UCHUN BIROR BIR FAYL YUKLANG) 0-2 1. Talabalar bilimini baholash jarayoni. Ball: 2
2. Raqamli axborot texnologiyalari fanidan zamonaviy pedagogik texnologiyalardan maqsadli va metodik talablarga ko‘ra foydalana olish. Ball: 0
3. Maxsus platformada (Estudy) da talabalar bilimini baholash. Ball: 1
2.3.2 Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganligi uchun (HAR XIL TURDAGI TEST, KEYS, KAZUS, MUAMMOLI VAZIYAT, KAHOOT, JEOPARDY, QUIZIZZ, GOOGLE FORMS VA BOSHQA TEXNOLOGIYALAR) 0-2 1. Talabalar bilimini baholashda zamonaviy ta’lim texnologiyalardan unumli foydalanganish (QUIZIZZ). Ball: 0.5
2. Cloud compyuting xavfsizlik . Ball: 0.5
3. O‘quv jarayonida zamonaviy ta’lim texnologiyalari va talabalar bilimini baholashning ilg‘or usullari qo‘llanilishi. Ball: 0.5
4. Fanlar bo‘yich tuzilgan test topshiriqlarimdan namunalar. Ball: 0.5
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 26
3. Talabalarning o‘qishdan bo‘sh vaqtlarini mazmunli o‘tkazishini tashkil etishdagi ishtiroki (Tasdiqlangan reja asosida kafedra, fakultet, Akademiya miqyosida tashkil etgan ma’naviy-ma’rifiy ishlari) 0-2 1. Kiberjinoyatchilar o‘ljasiga aylanmang. Ball: 2
2. Yoshlar o‘rtasida sodir etilayotgan axborot texnologiyalari sohasidagi jinoyatlar” mavzusida huquqbuzarlik profilaktikasiga oid tadbir. Ball: 0.5
3. Internetda ekstremizm gʻoyalar targʻibotidan ehtiyot boʻling. Ball: 0.5
4. Kelajak o‘yinlari” doirasida o‘tkazilgan musobaqasi. Ball: 0.5
5. DAVLAT BAYROG‘I—XALQ TARIXI VA ISTIQBOLI RAMZI. Ball: 0.5
4. Sport seksiyalarida qatnashish, ijodiy va fan to‘garaklar tashkil etish 0-2 1. Sport mashg‘uloti (Fudbol) . Ball: 0
2. Sport – salomatlik garovi. Ball: 1
3. Sport – salomatlik garovi. Ball: 0
5. Madaniy-ma'rifiy tadbirlarini tashkil etish (muzey,kino-teatr va diqqatga sazovor joylarga talabalar tashrifini uyushtirish) (har 5 ta tashrif uchun 1 ball) 0-1 1. “Aloqa tarixi” muzeyiga tashrif. Ball: 0.5
2. Toshkent fotosuratlar uyida “О‘zbekiston – bag‘rikeng diyor” nomli fotokо‘rgazmaga tashrif. Ball: 0.5
6. Akademiyaning ikki TTJsida trening, davra suhbati tashkil etish va o‘tkazish (har 5 tasi uchun 2 ball) 0-2 1. “Temur tuzuklari” kitobi bilimdoni. Ball: 2
2. Kiberxavfsizlik asoslari. Ball: 2
3. Kompuyterdan foydalanish. Ball: 2
4. 2-TTJ da suxbat. Ball: 0.5
5. Vaqt qadri. Vaqtni samarali tashkil etish. Ball: 0.5
7. Idora, mintaqa doirasida bajariladigan jamoatchilik ishlari va oliy ta’limdan tashqari ishlar (Akademiyaga biriktirilgan mahalla fuqarolari yig‘ini va maktablarda ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar tashkil etib qatnashish; volontyorlik; ijtimoiy-ma’naviy muhitni 0-4 1. Obodonlashtirish ishlari. Ball: 4
2. Jaholatga qarshi ma'rifat. Ball: 4
3. Jaholatga qarshi ma’rifat. Ball: 1
4. “Yashil makon” umummilliy loyihasi. Ball: 1
8. Talabalarda mutolaa madaniyatini yuksaltirish va ular o‘rtasida kitobxonlikni keng targ‘ib qilishga qaratilgan tanlov hamda davra suhbati o‘tkazish 0-2 1. “Temur tuzuklari” kitobi bilimdoni . Ball: 1
2. Kitobxonlikni keng targ‘ib etishga bag‘ishlangan Akademiya tomonidan tashkil etilgan tadbirda ishtirok. Ball: 1
9. Ustoz-shogird munosabatini yo‘lga qo‘yish, badiiy, ijodiy, ma’naviy-ma’rifiy ishlarga rahbarlik qilish 0-2
10. Akademiya, fakultet va kafedra darajasidagi ma’naviy-ma’rifiy tadbirlarda talabalarning ijodiy chiqishlari, ko‘rgazmalarda faol ishtirokiga rahbarlik qilish 0-2 1. “Eng yaxshi dasturchi” tanlovi. Ball: 0
11. Ijtimoiy himoyaga muxtoj talabalar, “og‘ir toifa”ga moyil yoshlar va yakka yolg‘iz (yoki yoshi ulug‘) qariyalar holidan xabar olish 0-1 1. Yoshi ulug' qariyalardan xabar olish. Ball: 1
12. Darslardan bo‘sh paytlarda talabalarni turli tanlovlar (“Zakovat”, “Munoazara”, “Talabalar teatr studiyalari”, “Ma’rifat maydoni”, “Islohotlar bilimdoni”, “Yil talabasi” va boshq.)ga tayyorlash 0-2 1. “Eng yaxshi dasturchi” tanlovi. Ball: 0
13. OAVda muhim sanalar, ma’naviy-ma’rifiy tadbirlar, milliy qadriyatlar va tarbiyaga oid chiqishlari, maqolalar chiqarish (yoki “Ziyo maskani” gazetasi materiallarini tayyorlash) (har biri uchun 1 ball) 0-1 1. Milliy qadriyatlar – millat ma’naviyatining ko‘zgusi. Ball: 0
14. 4 kurs yoki kechki, yoki sirtqi bo‘lim talabalariga murabbiylik qilish (ma’naviy-ma’rifiy sohaga oid vazifa va tadbirlar ko‘rsatkichlari bo‘yicha) 0-10
ILMIY FAOLIYATI 35 38
15. Ilmiy konferensiyalar ishida ishtirok etish 0-5
15.1 Xalqaro miqyosdagi ilmiy konferensiyalarda (Scopus/WoS) ma’ruza bilan ishtiroki (sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida) 0-4 1. An Energy Efficient Wireless Sensor Network for Optimal Routing using Hybridized Bio-Inspired Technique: An Integration of Modified Harmony Search and Competitive Swarm Optimization Algorithm. https://www.jisem-journal.com/index.php/journal/article/view/1816. Ball: 4
15.2 Respublika ilmiy konferensiyalarida bevosita ma’ruza bilan ishtiroki sertifikat yoki chop etilgan maqola, tezis asosida (har biri uchun) 0-2 1. DDOS HUJUMLARINING XAVFI VA ULAR QARSHI KURASHISHDA ZAMONAVIY AXBOROT XAVFSIZLIGI TEXNOLOGIYALARI. Ball: 2
2. YARIMOʻTKAZGICHLI DETEKTORLARNI TAYYORLASHDA IKKI TOMONLAMA DIFFUZIYA VA DREYF JARAYONI. Ball: 0
3. Si(Li) YARIMOʻTKAZGICHLI DETEKTORLARINI ISHLAB CHIQARISHDA KIMYOVIY-TEXNOLOGIK JARAYONLARNI MATEMATIK MODELLASHTIRISH . Ball: 1
4. KOMPYUTER-MATEMATIK MODELLARDAN FOYDALANGAN HOLDA YARIMO‘TKAZGICHLI DETEKTORLARNING PARAMETRLARINI TAHLIL QILISH. Ball: 1
15.3 Konferensiya tashkiliy qo‘mitasi yoki tahrir hay’atida ishtirok etish (buyruq asosida) 0-3 1. AXBOROT XAVFSIZLIGI SOHASIDA RAQAMLASHTIRISH MUAMMOLARI VA ISTIQBOLLARI . Ball: 3
16. Ilmiy nashrlarda (shu jumladan xorijiy ilmiy nashrlarda) materiallar, monografiyalar e’lon qilish 0-15
16.1 Monografiya mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) 0-5 1. Matematik modellashtirish yordamida Sl(LI)detektorlarini tayyorlash te>nologyasini ishlab chiqish. Ball: 5
16.2 Monografiyani xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlarning taniqli professor-o‘qituvchilari bilan xammualliflikda nashr qilish(o‘quv yili mobaynida) 0-5
16.3 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda maqolaning mavjudligi (o‘quv yili mobaynida) 0-8 1. An Energy Efficient Wireless Sensor Network for Optimal Routing using Hybridized Bio-Inspired Technique: An Integration of Modified Harmony Search and Competitive Swarm Optimization Algorithm. Ball: 4
2. An Energy Efficient Wireless Sensor Network for Optimal Routing using Hybridized Bio-Inspired Technique: An Integration of Modified Harmony Search and Competitive Swarm Optimization Algorithm. Ball: 4
16.4 “Web of Science”, “Scopus” kabi tizimlarda iqtibosli maqolaning mavjudligi: h-index 5 va undan yuqori bo‘lsa (10), h-index 4(8), h-index 3 (6), h-index 2 (4),h-index 1 (2) 0-10
16.5 So‘nggi 5 yilda Google Scholarda iqtibosli maqolaning mavjudligi 0-1 1. Google Scholar (h-index). Ball: 1
16.6 Xorijiy ilmiy jurnallarda nashr etilgan ilmiy maqolalar uchun ( har biri uchun) IF 3.5dan kam bo‘lmagan jurnal 0-1 1. STUDY OF TECHNOLOGICAL PROCESSES OF DETECTORS WITH Si(Li) SEMICONDUCTOR USING COMPUTER-MATHEMATICAL MODELS. Ball: 1
16.7 OAK tasarrufidagi ilmiy jurnallarda nashr etilgan maqolalar uchun (har biri uchun) 0-2 1. MATEMATIK MODELLASHTIRISH YORDAMIDA YARIMО‘TKAZGICHLI YADROVIY NURLANISHLARNI QAYD QILUVCHI DETEKTORLAR UCHUN P-TURDAGI KREMNIYNIGA LITIY IONLARINI OPTIMAL KOMPENSATSIYANI AMALGA OSHIRISH. Ball: 2
2. YADROVIY NURLANISHLARNI QAYD QILUVCHI 8 TA TASMALI DETEKTORNING JUFT TASMALARI VOLT-AMPER XARAKTERISTIKALARINI MODELLASHTIRISH. Ball: 1
3. TOQ TASMALAR_Si(Li) p-i-n TUZILMALARI ASOSIDAGI YADROVIY NURLANISHLARNI QAYD QILUVCHI 8 TA TASMALI DETEKTORNING TOQ TASMALARI VOLT-AMPER XARAKTERISTIKALARINI MODELLASHTIRISH . Ball: 0
4. STUDY OF TECHNOLOGICAL PROCESSES OF DETECTORS WITH Si(Li) SEMICONDUCTOR USING COMPUTER-MATHEMATICAL MODEL. Ball: 0
16.8 Xorijlik (xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan oliygohlardan) hammualliflar bilan ilmiy jurnallarda chop etgan maqola uchun (Scopus/WoS) 0-5
17 Xalqaro, ilmiy loyihalarga, xo‘jalik shartnomalariga rahbarlik qilish yoki ularda ishtirok etish 0-8
17.1 Xalqaro ilmiy loyihalarga rahbarlik yoki ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-6
17.2 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihasi yoki xo‘jalik shartnomasiga rahbarligi uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-4
17.3 Respublika miqyosidagi ilmiy loyihalar yoki xo‘jalik shartnomalarida ishtiroki uchun (Akademiya ilmiy loyihalarida) 0-3
17.4 Talabalar g‘oyasini tijoratlashtirishda ilmiy rahbarlik (har bir talaba uchun 4 ball) 0-8
17.5 Akademiyaga ilmiy ishlanmalardan daromad keltirish (tijoratlashtirish) 10 mlngacha (2), 10-25 mlngacha (4), 25-50 mlngacha (6) va 50 mln ortiq(8) 0-8
17.6 Xalqaro oliy ta’lim muassasalari reytingida 1000 talikdan o‘rin egallagan universitetlar taniqli professor-o‘qituvchilari bilan On-line ilmiy seminarlar tashkillashtirish (har biri uchun 5 ball) (tashkilotchilar soni 1 tadan ko‘p bo‘lsa, maksimal ball 0-5 1. Zamonaviy ilm-fan yutuqlari-Sun'iy intelekt. Ball: 5
18. Axborot-kommunikatsiya texnologiyalariga oid dasturlar va elektron bazalari uchun olingan guvohnomalar, mualliflik huquqi bilan himoya qilinadigan turli materiallar 0-3
18.1 Yakka mualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-2
18.2 Hammualliflikda (IMAdan olingan guvohnoma, patent va boshqalar) 0-1 1. Si(Li) p-i-n tuzilmalari asosidagi yadroviy nurlanishlarni qayd qiluvchi detektorning volt-amper xarakteristikalarini modellashtirish. Ball: 1
19. Tayanch doktorant yoki doktorantlarning dissertatsiya tadqiqotlariga ilmiy rahbarlik qilish 0-3
19.1 Bitta va undan ortiq (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi rahbarlik ham hisobga olinadi) 0-1
19.2 Ilmiy konsultantlik qilgan tayanch doktorant yoki doktorantlarining dissertatsiya himoya qilishi (Akademiya tadqiqotchilariga, shuningdek, akademiyada mavjud bo‘lmagan ixtisosliklar uchun tashqaridagi kengashlardagi himoyalar ham hisobga olinadi) 0-2
19.3 Ilmiy tadqiqotchilarning dissertatsiyalarini o‘qib chiqish va taqriz berish (har biri uchun 1 ball, jami 3 ballgacha) 0-1
20. Doktorlik dissertatsiyasi doirasida ilmiy tadqiqot olib borish (o‘quv yilida, kamida kafedra muhokamasi asosida) 0-3 1. 01.04.10 – yarimо‘tkazgichlar fizikasi . Ball: 1.5
2. 01.04.10 – yarimо‘tkazgichlar fizikasi . Ball: 1.5
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 5 2
21. Boshqa ta’lim muassasalari: oliy ta’lim muassasalari, akademik litseylar va kasb-hunar kollejlar bilan hamkorlikni mustahkamlashda ishtirok etish (o‘qituvchilar bilim darajasini oshirish treninglarini tashkil etish) 0-3
21.1 Oliy ta’lim muassasalari, AL va KHK, umumiy o‘rta ta’lim maktablari hamda islom bilim yurtlari bilan hamkorlikni mustahkamlashdagi ishtiroki, oliy, umumiy o‘rta va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalari uchun o‘quv adabiyotlar, elektron ta’lim res 0-2 1. Axborot resurs markazi uchun adabiyot. Ball: 2
21.2 O‘zXIA akademik litseyida o‘rindoshlik asosida dars berishi 0-1
22. Xorijiy oliy ta’lim muassasalari bilan ayirboshlash dasturlarida ishtirok etish va ularni tashkil etish 0-2
23. Yangi yo‘nalish, yangi kafedra, laboratoriyani ochish ishi yoki yetishmayotgan adabiyotlar o‘rganilib, axborot-resurs markazining to‘ldirish (yetishmayotgan adabiyotlar ro‘yxati va ma’lumotnoma asosida) 0-1
SHAXSIY FAZILATLARI 10 3
24. Ilmiy daraja va ilmiy unvon 0-3
24.1 Ilmiy unvonga ega fan doktori (professor) 0-3
24.2 Ilmiy unvonga ega fan nomzodi, ilmiy unvonsiz fan doktori 0-2
24.3 Fan nomzodi yoki PhD 0-1 1. PhD diplom. Ball: 1
25. Malaka oshirish kursidan o‘tish 0-2
25.1 Oliy ta’lim muassasalari pedagog kadrlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish mintaqaviy va tarmoq markazlari malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi (tasdiqlovchi hujjat asosida 3 yil davomida) 0-2 1. Axborot tizimlari va texnologiyalari. Ball: 2
26. Xorijiy tilni egallaganlik, materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish 0-3
26.1 Xorijiy tilni egallaganligi (respublikadagi vakolatli tashkilotlar tomonidan berilgan sertifikat asosida) 0-3
26.2 Xorijiy tilda materiallarni ishlab chiqish va fanni o‘qitishda ulardan amalda foydalanish yoki Xalqaro til sertifikatlariga egaligi 0-3
27. Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-5
27.1 Xorijiy ta’lim muassasalari va ilmiy muassasalarida stajirovka o‘tash 0-5
27.2 Stajirovka natijalari bo‘yicha seminarlar tashkil qilish va ilg‘or tajribalarni joriy qilish 0-2
27.3 Xorijiy ta’lim muassasalarida masofaviy (online) malaka oshirish kurslarida qatnashish (sertifikat asosida) 0-3 1. C++ tilida dasturlash. Ball: 0
Jami 110 103.8
O‘QUV-METODIK FAOLIYAT 40 34.8
TARBIYAVIY FAOLIYATI 20 26
ILMIY FAOLIYATI 35 38
OLIY TA’LIM MUASSASASINI RIVOJLANTIRISHGA QO‘SHGAN ULUSHI 5 2
SHAXSIY FAZILATLARI 10 3